مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۰۷ رسانه مکتوب و ۱۳ خبرگزاری در استان فعالیت می کنند که ۵۰ رسانه در دولت یازدهم مجوز گرفته است.
کد خبر: ۵۲۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 13 November 2017
به گزارش تابتاک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، اکبراسکندری نژاد در نشست هم اندیشی مدیران، سرپرستان و مسئولان خبرگزاری ها، نمایندگی های روزنامه های سراسری، هفته نامه های محلی و پایگاههای خبری با عنوان «نقش و جایگاه رسانه در توسعه پایدار» که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزارشد اظهارداشت: در استان قزوین بیش از ۱۰۷ رسانه مکتوب فعالیت می کنند که ۵۰ مورد آنها از دولت یازدهم مجوز گرفته اند.

وی بیان کرد: در استان دو نشریه الکترونیک علمی و تخصصی داریم که وابسته به دانشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: ۴۰ فقره نشریه سراسری، ۱۳ خبرگزاری و یک پایگاه خبری در استان فعال هستند و در مسیر اطلاع رسانی تلاش می کنند.

اسکندری نژاد تصریح کرد: زمان صدور مجوز از سه تا ۵ سال به حداقل ۵ ماه تا حداکثر یک سال رسیده که این روند به افزایش کمی رسانه ها کمک کرده است.

وی از قطع یارانه مطبوعات خبرداد واظهارداشت:به دلیل مشکلات و محدودیت های مالی یارانه مطبوعات مدتی است که قطع شده و امیدواریم با کمک استاندار محترم بتوانیم از رسانه های تاثیرگذار حمایت لازم را انجام دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار