مرحله نخست مسابقات فوتبال جنوب شهرقزوین با شناخت تیم‌های راه‌یافته به مرحله حذفی به پایان رسید.
کد خبر: ۵۲۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 13 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مسابقات فوتبال جنوب شهر قزوین که با همکاری مسؤولان هیأت فوتبال استان برای نخستین بار به میزبانی قزوین و تحت عنوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد، بهانه مناسبی شد تا علاقمندان به فوتبال بتوانند در زمین چمن مصنوعی در مصلی راه‌آهن به مصاف هم بروند.

مسابقاتی که استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد و 15 تیم در این مسابقات حضور پیدا کردند تا بخت خود را برای کسب عناوین برتر با یکدیگر محک بزنند.

رقابت‌های فوتبال جنوب شهر قزوین بدون شک تأثیر مثبتی در نشاط ورزشکاران این رشته ورزشی دارد، به طوری که شرایطی را فراهم می‌سازد تا ورزشکاران این رشته ورزشی علاوه براینکه شرایط مسابقه را تجربه می‌کنند، برای ساعاتی لحظات مفرحی را تجربه کرده و در این بین استعدادهای خود را هم به نمایش بگذارند.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به رقابت‌های فوتبال جنوب شهر قزوین اظهار داشت: مرحله نخست رقابت‌های فوتبال مصلی راه‌آهن با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و تیم‌های راه‌یافته به مرحله حذفی مشخص شدند.

محمود عبدالهی افزود: در نخستین دوره رقابت‌های فوتبال جنوب شهر قزوین که با گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد، 14 تیم در سه گروه چهار و پنج تیمی با هم رقابت کردند.

وی عنوان کرد: در گروه نخست این رقابت‌ها تیم پیام تاکسیرانی با نتیجه چهار بر سه مقابل وانت باران مصلی غلبه کرد و تیم تاج بیدستان هم پنج بر دو مقابل تیم آتش‌نشانی دیال‌آباد به برتری رسید.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین گفت: در گروه دوم تیم منتخب راه‌آهن با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم پیریوسفیان به برتری رسید و در دیگر دیدار این گروه تیم شاهسون به دلیل عدم حضور تیم فجر سه بر صفر برنده شد.

عبدالهی یادآور شد: در مرحله نخست این رقابت‌ها 26 بازی برگزار شد که در این بازی‌ها 192 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد.

گفتنی است، مرحله حذفی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جنوب شهر قزوین گرامیداشت هفته تربیت بدنی جمعه 26 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار