فرمانده انتظامی شهرستان البرز خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از كشف 13 فقره سرقت منزل و 11 فقره سرقت ساير عناوين با دستگيری دو نفر سارق و يک نفر مالخر در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 13 November 2017
سهراب خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در سطح شهرهای محمدیه و شریفیه، کارگروه ویژه‌ای تشکیل و سرقت منزل با بررسی دقیق و میدانی و جغرافیای جرم، وقوع سرقت‌ها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی ادامه داد: با ایجاد تدابیر کاربردی و با استفاده از منابع و انجام گشت‌های مضاعف و استفاده از کارکنان تخصصی پلیس آگاهی در گشت‌های شبانه، یک سارق در شهر شریفیه شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: طی بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیسی، سارق به همدستی فردی اعتراف و با هماهنگی مقام قضایی وی هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

خسروی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان البرز در ادامه تحقیقات فنی، به 13 فقره سرقت منزل و 11 فقره سرقت سایر عناوین در شهرهای محمدیه و شریفیه اعتراف و یک نفر مالخر هم در این رابطه دستگیر شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: نسبت به تأمین امنیت محلات احساس مسؤولیت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار