استاندار قزوین:
استاندار قزوین با بیان اینکه مدیران هنوز به نقد عادت نکرده اند، گفت: نقد مربوط به نقاد است و ارائه راهکار را باید از کارشناس بخواهیم.
کد خبر: ۵۲۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 12 November 2017
به گزارش تابناک قزوین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران و سرپرستان رسانه های استان قزوین اظهار کرد: لازمه توسعه آگاهی رسانی است و رسانه نیز مهم ترین ابزار آگاهی رسانی در جامعه است.
وی افزود: اگر نتوانیم توسعه را در کشور به صورت پایدار و همه جانبه پیش ببریم شاهد ایجاد اختلاف طبقاتی در جامعه خواهیم بود.
زاهدی با تاکید بر لزوم ارائه آموزش های تخصصی به خبرنگاران عنوان کرد: رسانه ها باید به دنبال تربیت خبرنگاران تخصصی برای رسانه باشند .
این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با انتخاب مدیران شایسته  برای استان بیان کرد: باید تلاش کنیم تا شایسته سالاری بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و بتوانیم  نسبت به گذشته ها بهتر عمل کنیم.
وی از تلاش برای ایجاد یک فضای رسانه ای امن برای اصحاب رسانه در استان سخن گفت و ادامه داد: هیچ مدیری نباید نقد رسانه ای را بدون پاسخ بگذارد بلکه از این پس مدیران موظف هستند تا ضمن اینکه به نقد رسانه پاسخ دهند، رونوشت آن را نیز باید برای روابط عمومی استانداری ارسال کنند.
استاندار قزوین با بیان اینکه مدیران هنوز به نقد عادت نکرده اند، گفت: نقد مربوط به نقاد است و ارائه راهکار را باید از کارشناس بخواهیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه هیچ خبرنگاری نباید ممنوع الورود باشد، بیان کرد: در دیدارهای آتی با خانه مطبوعات، مشکلات را احصاء و برای حل آن با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفتگو و رایزنی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار