دبیرشورای اطلاع رسانی استان قزوین:
دبیرشورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: گفتمان توسعه و دموکراسی بدون همراهی و همکاری رسانه های جمعی شکل نمی گیرد.
کد خبر: ۵۲۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 11 November 2017
به گزارش تابناک قزوین نصرت الله علیرضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نقش و جایگاه رسانه ها در توسعه پایدار جوامع بر کسی پوشیده نیست به همین دلیل هم اندیشی با فعالان این رسانه می تواند به مدیران برای پیشبرد اهداف خود کمک کند.

وی اضافه کرد: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکارعمومی در فرهنگ سازی و بستر آفرینی در فرایند توسعه استان اثرگذار هستند و جایگاه رکن چهارم دموکراسی را در جهان جدید بر عهده دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین افزود: مهمترین اولویت و شعار کلیدی مدیریت ارشد استان که در نشست های مختلف به آن تاکید شده است، توجه و تاکید بر توسعه پایدار، توسعه متوازن و منطقه ای است که تحقق این هدف به همکاری و همراهی همه نیروها و گروه ها از جمله رسانه های جمعی بستگی دارد.

علیرضایی گفت: در همین راستا و به منظور هم اندیشی درخصوص بررسی و تبیین شیوه ها و روش های مشارکت رسانه ها در تحقق شعار نماینده عالی دولت در استان، فردا یکشنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح نشست هم اندیشی با حضور استاندار و مدیران و سرپرستان رسانه های مکتوب و مجازی استان برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تصریح کرد: امیدواریم در این نشست با همفکری و بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای رسانه ها که نمایندگان افکار عمومی هستند نقش و جایگاه رسانه ها در توسعه پایدار و متوازن و روش های تحقق آن در استان تبیین و به شکل مشخصی ترسیم شود.

وی افزود: دراین نشست  صرفاً مدیران و سرپرستان رسانه های مجازی و مکتوب استان دعوت هستند و براساس برنامه ریزی و هماهنگی نشست استاندار با خبرنگاران نیز در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار