با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی و افزایش مسافرت ها در محور مهران ، رییس راهنمایی رانندگی شهرستان آوج خواستار رعیات نکات ایمنی از سوی زائرین شد.
کد خبر: ۵۲۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 06 November 2017
گودرز کریمی مهر در گفت و گو با تابناک قزوین اظهارداشت: نیروی انتظامی به عنوان خادم امام حسین (ع) است و امیدواریم که بتوانیم در مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی سال جاری حداقل خدمت را به زوار ارایه دهیم.
وی افزود: موکب سیدالشهدای شهرستان آوج برای دومین سالی است که به منظور ارایه خدمات به زایران اربعین برپا شده است.
رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان آوج ضمن توصیه هایی به زایران اربعین حسینی بیان کرد: از زایران درخواست داریم تا در تمام طول مسیر پیاده روی، لباس روشن اعم از چفیه یا دستمال سفید را بپوشند تا رانندگان بتوانند آنها را در تاریکی شب به خوبی رویت کنند و مشکلی در پیدا کردن این زایران پیش نیاید.
وی عنوان کرد: رانندگان اگر در مسیر قصد توقف دارند، خودروهای خود را منتهی الیه سمت راست توقف کرده و از توقف خودرو در خارج از مسیر در وسط آسفالت خودداری کنند تا خدمات رسانی به زایران توسط خادمان با سهولت بیشتر صورت بگیرد.
کریمی مهر ادامه داد: باتوجه به اینکه فصل بارندگی را پیش رو داریم و وضعیت آب وهوا در این فصل غیرقابل پیش بینی است و احتمال بارندگی در برخی از مناطق وجود دارد، به زایران توصیه می شود از امکانات مناسب از جمله زنجیرچرخ، لاستیک یخ شکن استفاده کرده و لباس گرم را به همراه داشته داشتند.
وی تصریح کرد: از زایران درخواست داریم تا برای رانندگی در جاده ها عجله نکنند و با خونسردی تمام به مسیر خود ادامه دهند و خستگی آنها موجب تصمیم عجولانه آنها نشود.
وی اضافه کرد: رانندگان در حین رانندگی می توانند هر دو ساعت بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه استراحت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار