ابوالحسن كبيري گفت: براي مقابله با استكبار جهاني بايد ملت خودمان دشمن را بشناسند و بصيرت داشته باشند و بدانند به فرموده مقام معظم رهبري چهره واقعي استكبار همان پنجه هاي پولاديني است كه زير دستكش هاي مخملي پنهان شده است.
کد خبر: ۵۱۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴ 04 November 2017
به گزارش تابناک قزوین ابوالحسن كبيري دبیر کمیته تدوین و پژوهش ستاد کنگره شهدای استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ايكنا) از قزوين اظهار کرد: استكبار جهاني به آن دسته از كشورها گفته مي شود كه خود را برتر از ديگران، صاحب حق، اراده و قدرت تصميم گيري براي ديگران مي دانند.
كبيري در ادامه بيان كرد: استكبار جهاني خواهان آن است كه ساير جوامع در راستاي برآورده شدن اهداف آن ها حركت كنند؛‌ چنين جوامعي دوست و حامي آن ها خواهند بود مانند رژيم كودك كش آل سعود، اما هر كشوري بخواهد براي ارتقاء سطح دانش و رفاه مردم خود قدمي مغاير با اهداف و خواسته هاي آن ها بردارد محكوم به نابودي و فنا خواهد بود.
وي افزود: براي مثال آن ها مي خواهند علم و تكنولوژي را در انحصار خودشان قرار بدهند و اگركشوي مانند جمهوري اسلامي ايران در راستاي دستيابي به اهداف علمي و پژوهشي خود مانند استفاده از سوخت هاي هسته اي دانش خود را بالا مي برد؛ چون مغاير با خواست قدرت هاي استعماري است بايد از بين برود.
دبیر کمیته تدوین و پژوهش ستاد کنگره شهدای استان قزوین اظهاركرد: استكبار براي نابودي مخالفانش از هيچ كاري فروگزار نمي كند؛ مثلاً با قطعنامه ها و محدوديت ها جلوي مخالفان را مي گيرد و يا اينكه دست به حذف دانشمندان مي زند.
كبيري تصريح كرد: استكبار حتي براي جلوگيري از گسترش فرهنگ اسلامي، حق زندگي مسلمانان را سلب مي كند چرا كه مغاير با اهداف استكباري خودشان است؛‌ براي مثال مردم ميانمار چون مسلمان هستند حق حيات خودشان را از دست مي دهند.
وي افزود: مستكبران گاه با ايجاد گروه هايي مثل داعش، كه ساخته و پرداخته خودشان است چهره ديگري از اسلام را به مردم نشان دهند چون قدرت رسانه اي دنيا در اختيار آن هاست.
ابوالحسن كبيري سپس در خصوص راه مقابله با استكبار جهاني گفت: براي مقابله با استكبار جهاني بايد ملت خودمان دشمن را بشناسند و بصيرت داشته باشند و بدانند به فرموده مقام معظم رهبري چهره واقعي استكبار همان پنجه هاي پولاديني است كه زير دستكش هاي مخملي پنهان شده است.
وي در پايان اظهار كرد: اختلافاتي كه در بين ملت هاي مختلف، و بين شيعه و سني وجود دارد بايد حل شود تا بتوانيم دشمن شناسي را به جوامع ديگر تسري دهيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار