عابدینی خبر داد:
سرپرست کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین از برگزاری جشنواره عکس جاده ای تا ظهور در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 04 November 2017
حسن عابدینی در گفتگو با تابناک قزوین  با بیان اینکه اولین جشنواره عکس جاده ای تا ظهور ویژه زائران اربعین حسینی در قزوین برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ثبت حماسه‌ حضور شیعیان و دلدادگان در اربعین برگزار می‌شود.
وی افزود:  جشنواره عکس اربعین تلاش دارد تا خاطرات این صحنه‌های حضور عاشقان و دلدادگان عالم را ماندگار کند تا رسم و سوم عاشقان حسینی برای آیندگان به یادگار بماند.
عابدینی عنوان کرد: شرکت برای عموم مردم استان قزوین که در راهپیمایی با شکوه اربعین شرکت می کنند آزاد است و علاقه‌مندان می توانند تصاویری را که با گوشی موبایل و با دوربین های خود از این حماسه بزرگ گرفته اند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی ادامه داد: هر نفر در این جشنواره تنها می تواند با یک عکس شرکت کند و شرکت در آن به صورت تک عکس خواهد بود .
سرپرست کانون بسیج رسانه سیدالشهداء شهرستان قزوین تاکید کرد: اصالت عکس ها باید حفظ شود و اصلاح رنگ، تیرگی، روشنی و کراپ تنها در حدی قابل قبول است که اصالت عکس را تغییر ندهد.
وی بیان کرد: هر فرد می تواند برای شرکت در این جشنواره نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت، شماره تماس، محل و تاریخ عکاسی را به طور کامل به همراه اثر از طریف آدرس فضای مجازی به نشانی ghazvinresaneh@ به روابط عمومی جشنواره ارسال نماید.
عابدینی در پایان با بیان اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را از تاریخ 10 تا 24 آبان به آدرس فضای مجازی ذکر شده ارسال کنند یادآور شد: این جشنواره با کمک  مساعدت ستاد عتبات عالیات، ستاد مردمی اربعین، سپاه نواحی امام حسن و امام سجاد قزوین ، هیئت رزمندگان و همچنین حوزه هنری قزوین برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار