جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین تنها راه دوستی امریکا با ما دست برداشتن ما از مبارزه با سلطه است، گفت: حفظ آزمان‌ها مستلزم شناخت دشمن است.
کد خبر: ۵۱۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 04 November 2017
به گزارش تابناک قزوین ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد مهرابی جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در تجمع دانش‌آموزان قزوینی که به مناسبت روز دانش‌آموز در خیابان شهدا قزوین برگزار شد، با بر شمردن انواع جهادها در اسلام ، اظهار کرد:جهاد اکبر، جهاد کبیر و جهاد اصغر سه جهادی است که در اسلام بر آن توصیه شده است.
وی افزود: جهاد کبیر همان شناخت دشمن و عدم تبعیت از او است و اگر با بصیرت همراه باشد از جهاد اصغر بالاتر بوده و دارای ارزش بالایی است.
این مسئول با بیان اینکه دشمن اصلی ملت ایران استکبار و در راس آن امریکا است، ادامه داد: امروز همه ما سربازان جهاد کبیر هستیم و در این راه باید تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: سخنان ترامپ ردی بر ادعای افرادی بود که گمان می کردند تعامل و صحبت با کدخدا پایانی بر دشمنی های دشمن است اما دیدیم که نه تنها اینگونه نشد بلکه او ملت ایران را تروریست خطاب کرد و این همان نکته اصلی سخنرانی او بود.
مهرابی سخنان ترامپ را رونمایی از دکترین 12 بند او علیه ملت ایران دانست و بیان کرد: امریکایی ها در یک بند این دکترین تاکید می کنند که ایران دشمن اصلی امریکا است و در بندی دیگری نیز مشخص کرده اند که باید بر ملت ایران فشار آورده شود تا دست از آرمانها بردارند.
وی تنها راه دوستی امریکا با ما دست برداشتن ما از مبارزه با سلطه است، گفت: حفظ آزمان‌ها مستلزم شناخت دشمن است.
این مسئول با بیان اینکه ایران تمام نقشه های امریکا در منطقه را با شکست روبرو کرده است، یادآور شد: ملت ایران دست از آرمانهای خود بر نداشته و تا پایان را بر سر آنچه که با امام خود عهد کرده می ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار