رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از ارسال بیش از 1 هزار و 100 تن اقلام مورد نیاز موکب های ایرانی به کشور عراق خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 02 November 2017
به گزارش تابناک قزوین حامد کبودوند ظهر امروز در نشست ساماندهی اربعین حسینی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: بیش از 51 موکب از استان قزوین به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه می دهند.
وی با بیان اینکه سعی شده از ظرفیت مردم و خیرین برای رفع نیازهای مردم در اربعین استفاده شود، بیان کرد: تا به امروز بیش از 70 نشست با خیرین در استان قزوین برگزار شده است.
 کبودوند ادامه داد: بیش از 1 هزار و 100 تن اقلام مورد نیاز موکب های ایرانی  توسط 71 خودرو سنگین به کشور عراق اعزام شده تا در 6 قرارگاه استان قزوین شاهد پذیرایی خوبی از مردم و زائرین باشیم.
وی عنوان کرد: 6 قرارگاه اعم از یک قرارگاه در داخل کشور و 5 قرارگاه در خاک عراق برای ساماندهی 51 موکب استان قزوین ایجاد شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین یادآور شد: تا به امروز 800 خادم برای خدمت به زائرین به کشور عراق اعزام شده و کار خدمات را در قرارگاه های 5 گانه مستقر در عراق و همچنین یک قرارگاه ایران انجام می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار