عزیزی:
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود در ساخت شهرک مهرگان گفت: این شهرک بدون اندیشیدن به زیرساخت‌ها ساخته شده است.
کد خبر: ۵۱۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 31 October 2017
به گزارش تابناک قزوین عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به ساخت 27 هزار ساختمان در شهرک مهرگان استان قزوین اظهار کرد: این شهرک بدون در نظر گرفتن زیرساخت ها ساخته شده و این باعث شده تا با مشکلات و آسیب های فراوان اجتماعی روبرو باشد.
وی با بیان اینکه بیشترین طلاق ها در شمال تهران رخ می دهد، عنوان کرد: میزان طلاق ها در شهرک مهرگان از این منطقه نیز بیشتر است و شاهد طلاق 25 درصدی هستیم.
زارعی عدم وجود مراکز درمانی کافی، عدم ساخت پارکینگ، نبود فضای آموزشی کافی و اعتیاد را از مهم ترین معضلات این شهرک دانست و ادامه داد: ساخت 27 هزار خانه با بیش از 100 هزار نفر جمیعت بدون در نظر گرفتن زیرساخت ها مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.
وی افزایش خانه های مجردی و حاشیه نشینی را بستری برای تخلفات در شهر دانسته و بیان کرد: این روند باعث افزایش حجم فساد و تخلفات خواهد شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این شهرک مشکلات و آسیب های زیادی را دارد و سکوت در برابر آن هزینه های زیادی را به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار