بخشدار الموت غربی:
بخشدار الموت غربی گفت: با تلاش نیروهای امداد آتش نشانی، بخشداری و مردم محلی آتش سوزی در باغات روستای جوینک در این بخش مهار شد اما احتمال شعله ور شدن مجدد وجود دارد.
کد خبر: ۵۱۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 31 October 2017
به گزارش تابناک قزوین اکبر رحمتی بخشدار الموت غربی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در پی وقوع آتش سوزی در باغ های روستای جوینک و اعلام گزارش منابع محلی بلافاصله گروه آتش نشانی شهرداری رازمیان، نیرو های بسیج و راهداری و دهیاری رجایی دشت به منطقه اعزام شدند که با تلاش کشاورزان و نیروهای امدادی حریق مهار شد.

رحمتی افزود: با توجه صعب العبور بودن باغ ها و عدم دسترسی و امکان اعزام ماشین آلات اطفای حریق به منطقه امکان استفاده از تجهیزات در این حادثه وجود نداشت اما به منظور جلوگیری از پیشروی آتش به سمت منازل مسکونی نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

بخشدار الموت غربی تصریح کرد: در پی بروز این حادثه مردم و نیروهای اعزامی حریق را مهار کرده اند اما با توجه به احتمال بقایای آتش امکان شعله ور شدن مجدد وجود دارد و باید احتیاط لازم صورت گیرد.

رحمتی اظهار داشت: در حال حاضر به نیروهای اداره منابع طبیعی، شهرداری رازمیان و دهیاری رجایی دشت اعلام آماده باش شده و با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استانداری در صورت احتمال بروز آتش سوزی مجدد امکان پشتیبانی در استان وجود دارد.

وی گفت: خوشبختانه این حریق که شب گذشته رخ داد خسارت زیادی به باغات منطقه وارد نکرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار