معاون حمل ونقل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان عمومی برای سفرهای اربعین حسینی از امروز تا ۲۶ آبان‌ماه به صورت محسوس و نامحسوس در محل پایانه‌های مسافری شهر تهران و پاسگاه‌های پلیس راه استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 30 October 2017
حسن عبدالملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن ایام سفر زائران مراسم اربعین سید سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) اظهار داشت: جهت تأمین ایمنی سفر زائران اربعین برنامه‌های مختلفی از سوی ادارات حمل ونقل مسافر، اداره ایمنی و ترافیک اداره کل با مشارکت و همراهی ادارات راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه و عوامل پلیس راه استان در دست اقدام داریم.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل ونقل در محل پایانه‌های مسافری (قبل از سفر) از سوی اداره حمل ونقل مسافر و بازرسی ایمنی ناوگان عمومی از سوی اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل به صورت کنترل کنار جاده‌ای (کنترل دروازه‌ای) در پاسگاه‌های پلیس راه استان صورت می‌پذیرد.

معاون حمل ونقل اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به کنترل از سوی تیم‌های مشترک تصریح کرد: کنترل اسناد حمل، مدارک راننده، معاینه فنی ناوگان، تجهیزات ایمنی مانند کپسول آتش‌نشانی، سلامت عاج لاستیک، آماده بکار بودن چکش و کمربند ایمنی ناوگان و سایر تجهیزات موردنیاز از جمله مواردی است که توسط تیم‌های مشترک مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

عبدالملکی کنترل عملکرد و مراکز معاینه فنی سنگین استان و نحوه ارائه خدمات شرکت‌های امداد خودرویی را از اهم اقدامات برشمرد و گفت: این طرح به عنوان اقدام مشترک ایمنی با حضور متولیان ایمنی جاده‌ای از امروز تا 26 آبان‌ماه سال‌جاری به صورت محسوس و نامحسوس در محل پایانه‌های مسافری شهر تهران و همچنین پاسگاه‌های پلیس راه استان انجام می‌شود .

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اقداماتی که از سوی تمامی دست‌اندرکاران و متولیان این طرح انجام می‌شود، شاهد سفرهای ایمن برای هموطنان عزیزمان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار