امام جمعه رفسنجان گفت: موکب اهل بیت (ع) از شهرستان رفسنجان برای اسکان به زائران اباعبدالله الحسین (ع) عصر جمعه به کربلای معلی اعزام شد.
کد خبر: ۵۱۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 28 October 2017
حجت الاسلام عباس رمضانی پور اظهار داشت: امسال چند موکب در شهرستان رفسنجان از جمله موکب های خاتم الانبیاء (ص) و اهل بیت (ع) برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) فعال هستند.

وی با بیان اینکه موکب خاتم الانبیاء (ص) در زمینه توزیع غذا و موکب اهل بیت (ع) در زمینه اسکان فعالیت خواهند کرد، افزود: در این موکب ها افراد دلداده اهل بیت (ع) به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی بیان کرد: موکب اهل بیت (ع) عصر جمعه به کربلا اعزام شد که ظرفیت اسکان بیش از دو هزار نفر با امکانات لازم از جمله وسایل مورد نیاز برای اسکان، کانکس، حمام، سرویس بهداشتی و ... را دارد.

رمضانی پور ادامه داد: موکب اهل بیت (ع) رفسنجان به مدت سه روز در کربلا و سه روز در نجف به زائران خدمت خواهد داد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: موکب خاتم الانبیاء (ص) که در زمینه تهیه غذا فعالیت می کند، سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار پرس غذا بین زائرین توزیع کرد.

وی با اشاره به کمکهای مردمی به این دو موکب، یادآور شد: کمکهای زیادی از مردم شهرستان رفسنجان به این موکب ها انجام شد به نحوی که مردم ولایی و دوستدار اهل بیت (ع) رفسنجان صدها میلیون تومان کالا، اجناس و پول نقد به این موکب ها کمک کردند.

رمضانی پور تصریح کرد: امیدواریم مردم شهرستان رفسنجان در سالهای آینده در کربلای معلی و نجف اشرف صاحب یک حسینیه شوند تا بتوانیم به زائرین در طول سال خدمت رسانی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار