معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه جنس پدافند غیر عامل از جنس دفاع نیست، گفت: مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مکمل یکدیگر هستند.
کد خبر: ۵۱۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 27 October 2017
به گزارش تابناک قزوین، سردار محمد حسین آل اسحاق معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل کشور ظهر امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه قزوین با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل ، توجه به این پداند را عاملی برای تقویت امنیت کشور دانست.
وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل کشور را در برابر تهدیدات قوی و مستحکم می کند، ادامه داد:  سازمان پدافند غیر عامل در سال  82 با دستور مقام معظم رهبری و با هدف ارتقاء سطح دفاعی و امنیتی کشور ایجاد شده است .
آل اسحاق افزود: همه مسئولین باید به پدافند غیر عامل اهمیت دهند و تنها با استفاده از ظرفیت های استان می توان شاهد موفقیت برای پدافند غیر عامل بود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه مدیریت بخران و پدافند غیرعامل مکمل یکدیگر هستند باید آسیب‌های هر منطقه به خوبی شناسایی شوند تا بتوانیم یک راه حل منطقی در مواقع بحران پیدا کنیم.
معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اینکه همه باید با وحدت و همدلی به دنبال ارائه خدمات به مردم باشند، تاکید کرد: دفاع مقدس و هشت سال ایستادگی و دفاع مردم، نمونه بارزی از پدافند غیرعامل بوده است.
وی اضافه کرد: پدافند غیرعامل به دنبال ایحاد یک تفکر دفاعی برای مسئولین است تا در مواقع لزوم زیرساخت ها و امکانات کشور از بحران دور شوند.
آل اسحاق با اشاره به اینکه استان قزوین دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که باید از آن در پدافند غیرعامل استفاده شود، تاکید کرد: استان قزوین به دنبال اجرای یک طرح جامع برای همه دستگاه ها و سازمان ها است.
وی نتیجه پدافند غیرعامل را ایجاد یک بازدارندگی دانست و ادامه داد: مراکز دانشگاهی و پژوهشگاه ها می تواند کمک زیادی به حوزه پدافند غیرعامل بکنند تا کشور در مواقع لزوم از اسیب ها دور باشد و شاهد کاهش آسیب ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار