رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم ۱۳ آبان در نقاط مختلف استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر امسال پرشورتر از سال‌های پیش، در مراسم ۱۳ آبان شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 24 October 2017
نصرالله شفیعی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم روز 13 آبان در شهرستان دشتی این روز  را یادآور خاطرات مهمی در تاریخ معاصر ایران دانست و اظهار داشت: روز 13 آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه 13 آبان در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسیده است افزود: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343،تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 و شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان 57 از حوادث 13 آبان در ادوار مختلف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه قشرهای مختلف مردم در 13 آبان بار دیگر به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا پاسخ می‌دهند  گفت:  حضور مردم در مراسم 13 آبان امسال پرشورتر از سال‌های قبل پیش بینی شده تا مردم  به سخنان بیهوده ترامپ جواب قاطعی دهند.

شفیعی با بیان اینکه مردم با حضور در مراسم 13 آبان بیعت دوباره خود را با رهبر معظم انقلاب به نمایش می‌گذارند تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان با حضور در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر وفاداری خود را نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام اعلام می‌کنند و بیعت دوباره خود را با رهبری به نمایش می‌گذارند.

وی 13 آبان را یکی از روزهای بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان  و خاطر نشان کرد: در 13 آبان 58 دانشجویان پیرو خط امام با تیزهوشی و زمان‌شناسی، متوجه عمق توطئه بزرگ آمریکایی‌ها شدند و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نشان دادند که ایران دارای ملتی آگاه، هوشیار و زمان‌شناس است و هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهند که آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از افزایش کینه ملت ایران نسبت به آمریکا و استکبارجهانی  خبرداد و  تصریح کرد: پس از 39 سال که از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد،  نه‌تنها ذره‌ای از دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران کم نشده، بلکه هرروز هم افزایش پیدا می‌کند و این موضوع را در اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا آشکار شد.

شفیعی با اشاره به برگزاری مراسم 13 آبان در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: مردم استان بوشهر امسال پرشورتر از سال‌های پیش، در مراسم 13 آبان شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به سخنران مراسم 13 ابان در شهر بوشهر تصریح کرد:سخنران مراسم 13 آبان در بوشهر دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران  است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار