معاون اقتصادی استاندار قزوین:
"منوچهر حبیبی" گفت: تنها ۳۳درصد از منابع بانک های خصوصی در استان قزوین صرف می شود.
کد خبر: ۵۱۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 23 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین، "منوچهر حبیبی" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین اظهار کرد: در استان قزوین ۱۵بانک خصوصی وجود دارد که منابع آنها بالغ بر ۳۸۰۰میلیارد تومان می باشد که فقط ۳۳درصد آن در استان به عنوان تسهیلات مصرف و پرداخت می شود.

حبیبی افزود: در شش ماهه نخست سالجاری بانکهای خصوصی استان ۳۲۶میلیارد تومان تسهیلات پرداخت نموده اند که بیشترین پرداختی مربوط به بخش خدمات و بازرگانی با ۲۲۰میلیارد تومان و مسکن ۳۸میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع ۱۳هزار و ۲۱۷فقره تسهیلات در شش بخش اقتصادی صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، صادرات، خدمات و بازرگانی و قرض الحسنه اشتغال و ازدواج در شش ماهه اول سالجاری پرداخت شده که از این میزان ۴هزار و ۳۴۱فقره مربوط به تسهیلات قرض الحسنه شامل ازدواج، اشتغال و ... با ۵۴میلیارد تومان می باشد.

به گفته حبیبی، ۸۲درصد تسهیلات پرداختی بانک های خصوصی استان به صورت سرمایه در گردش و ۱۸درصد آن به صورت سرمایه ثابت می باشد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین در ادامه افزود: ۸۱درصد تسهیلات پرداختی بانک های خصوصی در بخش خدمات بازرگانی، ۱۴درصد در بخش مسکن، ۳درصد در بخش کشاورزی و ۲درصد در بخش صنعت و معدن بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار