مديرعامل سازمان پايانه‌های مسافربری قزوين خبر داد
مديرعامل سازمان پايانه‌های مسافربری شهرداری قزوين گفت: برای جابجایی زائران اربعین حسینی روزانه 12 دستگاه اتوبوس از پایانه آزادگان قزوین به سوی مرزهای مشخص شده اعزام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 23 October 2017
به گزارش تابناک قزوین علی محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین توانسته در ایام سال به مسافران خدامت مطلوبی را ارائه دهد، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن زمینه‌های مساعد برای سفر مسافران و تسهیل در ارائه خدمات مهم‌ترین از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان است.

وی با اشاره به اربعین حسینی گفت: برای جابجایی زائران اربعین حسینی روزانه 12 دستگاه اتوبوس از پایانه آزادگان قزوین به سوی مرزهای مشخص شده اعزام می‌شود که در مجموع 228 دستگاه اتوبوس از این پایانه مسؤولیت جابجایی زائران را برعهده دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین یادآور شد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی سال جاری نظارت بیشتری جهت اعزام زائران اربعین صورت می‌گیرد تا زائران در هنگام سفر با مشکل خاصی روبه‌رو نشوند.

محمدحسینی مطرح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و طبق مصوبه انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری استان قزوین هزینه رفت و برگشت هر زائر در مجموع 160 هزار تومان است که امیدواریم رانندگان به این مصوبه عمل کرده و سوءاستفاده نکنند.

این مسؤول تصریح کرد: ایجاد آرامش و فراهم کردن شرایط مناسب برای شهروندان و مسافران از دیگر نکاتی که سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین به آن توجه ویژه‌ای دارد و امیدواریم رانندگان با عوامل این سازمان همکاری‌های لازم را جهت اعزام زائران حسینی انجام دهند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین اضافه کرد: این سازمان روزانه تعداد بالایی مسافر به شهرهای کشور جابجا می‌کند که امیدواریم در اربعین حسینی این جابجایی با آرامش خاطر بیشتری صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار