فارس گزارش می‌دهد
هفته سوم از رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قزوین با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد.
کد خبر: ۵۱۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 23 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هفته سوم از رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان استان در حالی با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در یکی از دیدارها تیم سرخ جامگان قزوین جشنواره گل به راه انداخت و موفق شد با 6 گل تیم ستاره شهر دیگر تیم قزوینی را درهم بکوبد.

در این دیدار که در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، سرخ جامگان قزوین با نتیجه 6 بر یک مقابل همشهری خود به برتری دست پیدا کرد و با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاد.

تیم نوین‌گستر تاکستان که پیش از این با دو برد و 6 امتیاز صدر جدول را در اختیار داشت، این فرصت برای آن مهیا بود که با برتری مقابل ستارگان قزوین با اقتدار صدر جدول را از آن خود کند، اما این اتفاق رخ نداد، گرچه با ین نتیجه هم تیم نوین‌گستر با هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی ایستاد.

تیم ستارگان قزوین هم با این تساوی پنج امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم‌های منتظران ظهور، پردیس و ستاره شهر قزوین هم به ترتیب با کسب سه امتیاز و تفاضل گل رده‌های چهارم تا ششم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیگیری هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان استان اظهار داشت: در این هفته از رقابت‌ها همه چیز برای دو تیم بالایی جدول رقم خورد و تیم‌های نوین‌گستر تاکستان و سرخ جامگان قزوین موفق شدند به ترتیب رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار بگیرند.

محمود عبدالهی افزود: لیگ فوتبال نوجوانان استان به شکلی منظم برگزار می‌شود و در این بین بازیکنان حاضر در این لیگ ضمن قرار گرفتن در شرایط مسابقه رفته‌رفته می‌توانند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاری روی سنین پایه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هیأت فوتبال استان قزوین بوده و در این بین چند سالی است که لیگ فوتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان با شرکت تیم‌هایی عمدتاً از شهرهای مختلف استان برگزار می‌‌شود.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین اظهار امیدواری کرد که از دل لیگ فوتبال نوجوانان استان بازیکنان ارزشمندی ظهور کنند و بتوانند در سال های آتی خود را به عنوان چهره ای شایسته به جامعه ورزشی فوتبال کشورمان تحویل دهند.

گفتنی است، رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان استان با شرکت 6 تیم به صورت رفت و برگشت پیگیری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار