معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تکمیل فاز دوم زائرسرای راهیان نور استان قزوین در خرمشهر سرعت می گیرد.
کد خبر: ۵۱۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 23 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی فرخزاد روز یکشنبه در جلسه پیگیری احداث فاز دوم زائرسرای راهیان نور استان قزوین در خرمشهر که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد اظهار کرد: برای احداث و راه اندازی فاز اول زائرسرای راهیان نور استان قزوین بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است و برای تکمیل فاز دوم  نیز به ۸۲۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که باید تامین شود.

وی افزود: برای بازدید از روند اجرای  عملیات عمرانی فاز دوم طرح نیاز است سفری به محل اجرای پروژه داشته باشیم  و نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات قرار بگیریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه" بعضی فضا های پیش بینی شده در زائر سرا چند منظوره می باشد" خاطرنشان کرد:با توجه به بازگشایی مرز از سمت جنوب کشور در ایام اربعین حسینی(ع) می توان از ظرفیت این زائر سرا  برای زوار در سایر ایام و مناسبت ها نیز استفاده کرد.

فرخ زاد تصریح کرد: این زائر سرا از موقعیت و فضای ویژه ای نسبت به زائر سراهای سایر استان ها برخوردار است بگونه ای که در شهر واقع شده درحالیکه زائرسرای سایر استانها در بیرون از شهر قرار دارد.

وی گفت: این طرح را باید بعنوان مرکز فرهنگی و ورزشی تعریف کرد تا علاوه بر استفاده زائرین استان، اهالی منطقه هم بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند تا از این طریق هزینه نگهداری مجموعه  تامین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار