معاون اقتصادی استاندار قزوین:
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت:از چهار هزار و ۲۱ پروانه بهره برداری صادر شده برای واحدهای صنعتی،بیش از هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در این حوزه توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۵۱۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 21 October 2017
به گزارش تابناک قزوین منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون چهار هزار و ۲۱ فقره پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی صادر و به سرمایه گذاری رسیده که منجر به اشتغال ۱۵۷ هزار نفر در این واحدها شده است.

وی افزود: شهر صنعتی البرز با یکهزار و ۴۹ پروانه بهره برداری، شهرک صنعتی لیا با ۳۹۰ پروانه و شهرک صنعتی کاسپین با ۱۸۲  پروانه بیشترین واحدها را در خود جای داده اند.

حبیبی بیان کرد: یکهزار و ۸۳۵ پروانه بهره برداری در خارج از شهرک های صنعتی و بصورت پراکنده بوده که معادل ۴۵ درصدکل پروانه های صادره در داخل شهرک ها است.

وی اظهار کرد: البته به جهت تامین سریعتر زیرساخت ها و هزینه کمتر براساس مصوبه دولت و با تایید مدیریت استان، مقرر شده که حتی الامکان بجز موارد ضروری، واحدهای جدید به شهرک های صنعتی هدایت شوند.

 معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: چهار هزار و ۲۱ پروانه بهره برداری صادر شده منجر به سرمایه گذاری بیش از هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی در این حوزه توسط بخش خصوصی شده است.

هم اکنون ۱۵ شهرو و ناحیه صنعتی در استان فعال بوده که قریب به دو هزار و ۱۸۶ واحد را در خود جای داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار