دبیر هیئت کاراته استان از آغاز اردوی پایانی کاراته کاهای امید کشورمان به میزبانی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۱۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 19 October 2017
به گزارش تابناک قزوین حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، گفت: با درخواست هیئت کاراته استان و موافقت فدراسیون میزبانی آخرین مرحله از اردوی اماده‌سازی ملی‌پوشان کشورمان به قزوین سپرده شد.

وی افزود: در این اردو پنج ملی‌پوش تمرینات نهایی خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی اسپانیا در خانه کاراته شهید مرادی قزوین و پایگاه قهرمانی قزوین پیگیری می‌کنند.

داوری عنوان کرد: امیررضا میرزایی ملی‌پوش قزوینی حاضر در اردوی اماده‌سازی تیم ملی است که در این اردو تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی دنبال می‌کند.

دبیر هیئت کاراته استان با اشاره به اینکه اردوی قبلی کاراته کاهای امید کشورمان هم به میزبانی قزوین برگزار شد، افزود: ملی‌پوشان کشورمان یک‌شنبه هفته آینده باید به اسپانیا محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان اعزام شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که ملی‌پوشان کشورمان به‌ویژه امیررضا میرزایی کاراته کای ارزنده استان بتواند در رقابت‌های کاراته قهرمانی امیدهای جهان عملکرد خوب و قبال قبولی را از خود بر جای بگذارد و با کسب نشان این رقابت‌ها را ترک کند.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان کشورمان دوم آبان ماه تهران را به مقصد اسپانیا محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی امیدهای جهان ترک می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار