معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مددجویان راه‌اندازی 1000 نیروگاه کوچک خورشیدی در دستور کار قرارگرفته و تاکنون 30 نیروگاه احداث‌شده است.
کد خبر: ۵۱۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳ 18 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از  ایسنا منطقه قزوین، منوچهر حبیبی در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور با استاندار قزوین اظهار کرد: کمیته امداد به یک تغییر نگرش و ساختار نیاز داشت که با آمدن آقای فتاح شاهد این تحول هستیم که اتفاق مبارکی است.

وی اضافه کرد: تسهیلات اشتغال تبصره 16 در استان مبلغ 38 میلیارد تومان است که 32 میلیارد تومان آن ابلاغ‌شده و یک‌سوم آن جذب‌شده است و در ادامه سال نیز هیچ نگرانی نداریم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: موضوع ضمانت‌نامه مددجویان باید حل شود تا این تسهیلات با شرایط راحت‌تری به نیازمندان داده شود و شاهد اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی باشیم.

وی یادآور شد: در بخش نیروگاه‌های مقیاس کوچک در استان قزوین تعداد هزار واحد طراحی‌شده که تاکنون 30 نیروگاه راه‌اندازی شده و منبع درآمد پایداری برای مددجویان ایجادشده است.

حبیبی اضافه کرد: این نیروگاه‌ها ماهانه 800 هزار تومان برای مددجویان درآمد دارند و با توسعه آن می‌توان زمینه اشتغال و منابع مالی خوبی را برای افراد تحت پوشش ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: با امضاء تفاهم‌نامه بین صندوق کمیته امداد و شرکت توزیع نیروی برق امیدواریم این طرح شتاب بیشتری بگیرد و نیروگاه‌های بیشتری به بهره‌برداری برسد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: در بخش کشاورزی و احداث گلخانه نیز با تعیین مکانی مناسب با ظرفیت 100 هکتار و زیرسازی مناسب آمادگی داریم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی طرح‌های کشاورزی را عملیاتی کرده و برای مددجویان شغل ایجاد کنیم.

حبیبی گفت: حوزه اقتصادی کمیته امداد می‌تواند در اجرای طرح‌ها مشارکت کند و ما در استان آماده همکاری کامل در این زمینه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار