در رده سنی بزرگسالان
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از برگزاری مسابقات انتخابی موی‌تای آقایان و بانوان در رده سنی بزرگسالان خبر داد و اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها که در قزوین برگزار می‌شود، قهرمانان موی‌تای‌کار استان بر روی رینگ می‌روند.
کد خبر: ۵۱۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 18 October 2017
به گزارش تابناک قزوین افشین هادی‌چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات انتخابی موی‌تای آقایان و بانوان در رده سنی بزرگسالان خبر داد و اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها که در قزوین برگزار می‌شود، قهرمانان موی‌تای‌کار استان بر روی رینگ می‌روند.

وی افزود: طی روز 25 مهر ماه سال جاری جلسه هماهنگی اعضای انجمن موی‌تای استان قزوین با حضور مسؤولان کمیته‌های مختلف در خصوص برگزاری مسابقات استانی در بخش آقایان و بانوان برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: مسابقات انتخابی موی‌تای آقایان استان قزوین در رده سنی بزرگسالان در 12 آبان ماه سال جاری و مسابقات بانوان هم 19 آبان ماه در آکادمی هیأت رزمی استان(سالن تختی) برگزار می‌شود.

هادی‌چگینی عنوان کرد: در اطلاعیه‌ای به تمام موی‌تای‌کاران استان قزوین اعلام شده که مسابقات انتخابی استان جهت شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی و برای شناخت نفرات اول هر وزن برگزار می‌شود و فقط اشخاصی مجوز حضور در اردوی تیم استان را أخذ می‌کنند که در مسابقات انتخابی استان شرکت کنند.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: حتی قهرمانان فراملی هم باید در این انتخابی در هر دو بخش آقایان و بانوان شرکت کنند و هیچ عذری پذیرفته نیست.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین ادامه داد: این هیأت توانسته قهرمانان و مدال‌آوران بسیاری را در رشته‌های مختلف رزمی به خود اختصاص دهد که این حاصل تلاش مجموعه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار