کاروان خانواده شهدای دفاع مقدس قزوین عازم قم شدند.
کد خبر: ۵۱۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 18 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز کاروان خانواده شهدای اطلاعات عملیات سپاه استان قزوین در دفاع مقدس قزوین، عازم قم شدند.

در این کاروان بیش از 150 نفر از خانواده معظم شهدا، رزمندگان، پیشکسوتان، مجاهدان و جانبازان اطلاعات عملیات سپاه استان قزوین حضور دارند.

کاروان اعزامی جهت شرکت در یادواره شهدای اطلاعات منطقه برای نخستین بار که به همت قرارگاه منطقه‌ای صاحب‌الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود، عازم قم می‌شوند.

در این یادواره، شهدای اطلاعات عملیات استان‌های قم، مرکزی، سمنان و قزوین معرفی می‌شوند.

یکی از پدران شهدای این یادواره به خبرنگار فارس در قزوین گفت: لازم است تا مسؤولان یاد و نام شهدا به ویژه شهدای اطلاعات را که همیشه در طول حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل گمنام و با سخت‌ترین شرایط کار می‌کردند، زنده نگه داشته و برای جوانان و نسل امروز تبیین کنند.

گفتنی است، رزمندگان قزوینی در سال‌های دفاع مقدس در قالب لشکرهای لشکر 10 سیدالشهدای تهران، لشکر علی‌بن‌ابی‌طالب قم، لشکر 31 عاشورای آذربایجان و لشکر 8 نجف اشرف اصفهان در جبهه حق علیه باطل حضور داشتند که از سرشناس‌ترین آن‌ها می‌توان به شهید رضا حسن‌پور جانشین قائم‌مقام فرمانده لشکر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب قم در آن دوران اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار