رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از کشف 10 کیلوگرم تریاک در استان خبر داد و گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.
کد خبر: ۵۰۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 14 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن خدایی در این رابطه افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عوارضی آزادراه قزوین - زنجان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه پلیس در بازرسی از خودرو متوقف شده موفق به کشف 10 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شد،اضافه کرد: در این رابطه یک سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با موادمخدر، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه متخلفان مربوط به این حوزه را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

** توقیف کامیون حامل 170 راس دام بدون مجوز حمل در بوئین زهرا
فرمانده انتظامی بوئین زهرا نیز از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 170 راس دام بدون مجوز حمل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی در این رابطه افزود: ماموران یگان امداد بوئین زهرا هنگام کنترل راه های ارتباطی این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به بازداشت این راننده توسط پلیس، ادامه داد: در بازرسی ماموران پلیس از کامیون متوقف شده و بررسی مدارک آن مشخص شد که وی اقدام به حمل بدون مجوز 107 راس گوسفند کرده است.
سرهنگ علیان نژادی ارزش تقریبی احشام کشف شده را 900 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: دام های توقیف شده که از غرب کشور به مقصد اصفهان بارگیری شده بود، تحویل اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار