معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: سخنان رهبرانقلاب قبل از انتخابات آمریکا که گفته بودند مردم از آن مرد بیشتر خوششان می‌آید چون واقعیت گفتمان آمریکایی را روشن می‌کند بار دیگر و در یاوه‌گویی‌های ترامپ نمایان شد.
کد خبر: ۵۰۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 14 October 2017
محرمعلی والدی، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) در گفتگو با تابناک قزوین با اشاره به اظهارات نسنجیده ترامپ اظهار کرد: ترامپ در حالی با وقاحت تمام از کلمه جعلی خلیج عربی به جای خلیج همیشه فارس استفاده و در اظهاراتی تند ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد: که همه می‌دانند گروهک‌های تروریستی از جمله داعش توسط آمریکا و نوکران جیره‌خوار آن ازجمله ر‍ژیم سعودی ساخته و حمایت می‌شود.
وی افزود: ترامپ یاوه‌گو درحالی سپاه پاسداران را گروه تروریستی معرفی کرد که حمایت‌های آمریکا و متحدانش از گروهک تروریستی منافقین که آلوده به خون پاک 17000 شهید ترور در جمهوری اسلامی هستند برای همه آشکار است.
والدی عنوان کرد: ملت ایران به حرف‌های کاخ نشینان واشنگتن توجهی نمی‌کند و آمریکا این آرزو را به گور می‌برد که بتواند در سرنوشت ملت ایران دخالت کند.
وی تأکید کرد: ما ملت بزرگی هستیم و هر کسی که می‌خواهد با ما صحبت کند باید ابتدا تاریخ و فرهنگ ما را بخواند تا بداند با چه ملتی طرف است.
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: همانطور که رئیس‌جمهور نیز در صحبت‌های خود اشاره کرد، ملت ایران ملتی نیست که با صحبت‌های تنفر برانگیز در برابر یک دیکتاتور سر تسلیم فرود بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار