سلسله مقالات تابو شکنی :
کد خبر: ۵۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 21 June 2015

هولوکاست در فرهنگ واژه شناسی صهیونیسم به کشتار دسته جمعی و نسل کشی نزدیک به یازده میلیون نفر بخصوص شش میلیون یهودی بر پایه نژاد، مذهب و ملیت در طی جنگ جهانی دوم بدست آلمان نازی و از ۱۹۴۱ تا انتهای ۱۹۴۵ در اردوگاه های مرگ آلمان نازی، اطلاق می شود . اصل واژه ی هولوکاست یک واژه یونانی است به معنای همه سوزی .

امروزه هولوكاست به صنعتي پر سود براي يهوديان بدل شده است. « صنعت هولوكاست» نامي است كه در اثر منافع بسيار زياد اقتصادي اين امر براي يهوديان، به آن اطلاق شده است. منافع اقتصادي هولوكاست تنها به جريمه هاي چندين ساله اي كه كشور آلمان بايد به رژيم صهيونيستي و يهوديان بپردازد و تا سال 2030 نيز ادامه خواهد داشت، محدود نمي شود. هولوكاست اكنون به توجيهي براي جلب كمك هاي اقتصادي فراوان، تسهيلات اقتصادي چشمگير و امكانات مالي و اقتصادي قابل توجهي تبديل شده است كه كشورهاي غربي در اختيار يهوديان صهيونيست قرار مي دهند. علاوه بر منافع اقتصادي، اين صنعت پر سود، منفعت هاي ديپلماتيك و بين المللي فراواني را نيز براي صهيونيست ها به ارمغان آورده است. حمايت بين المللي و ديپلماتيك آمريكا و ديگر كشورهاي غربي از رژيم صهيونيستي در مجامع بين المللي و افكار عمومي داخلي اين كشورها از طريق هولوكاست توجيه مي گردد.

مظلوم نمايي تبليغاتي كه زير بناي اصلي ماجراي هولوكاست و سود اصلي آنها از اين ادعاست نه تنها منفعت هاي ذكر شده را به دنبال دارد، بلكه از اين طريق افكار عمومي دنيا را به گونه اي شكل دهي مي شود كه يهوديان را انسان هايي بدون سرزمين، آواره و تحت ستم نشان مي دهد كه براي جلوگيري از تكرار جنايات ادعا شده در مورد آنها بهتر است در گوشه اي از دنيا سرزميني به آنها اختصاص يابد و اين توجيه دقيقا استفاده اي است كه يهود براي غصب فلسطين و بنيانگذاري دولت يهود از آن بهره مي برد.

توجيه اعمال رژيم صهيونيستي و پرده پوشي جنايات فراوان صورت گرفته از سوي اين رژيم يهودي و نيز مخفي كردن نسل كشي صورت گرفته توسط يهوديان در فلسطين، همه و همه به مدد صنعت پر سود هولوكاست صورت مي گيرد.

ما در این مقاله سعی می کنیم دلایلی بر رد این اتهام بزرگ ارائه کنیم . باشد که قدمی
کوچک در شکستن تابو های صهیونیسم جهانی برداریم.

یکی شواهد رد یهودی کشی سازمان یافته توسط حکومت آلمان نازی وجود تعداد زیادی ژنرال و سرباز یهودی در ارتش آلمان بوده است . اگر کشتار یهودیان به صورت سازمان یافته بوده است ، چرا این پاکسازی و کشتار از ارتش آلمان شروع نشده است ؟

هیچ فرمان و یا دستوری از سوی حزب نازی یا سران و رهبران آلمان برای نابودسازی یهودیان وجود ندارد. در میان مدارک بدست آمده از آلمان پس از سقوط حتی یک برگه یا سند وجود ندارد که به عنوان دستور کشتار یهودیان از سوی مقامات به افسران و یا گزارش انجام این عمل از سوی انجام دهندگان به مافوق‌هایشان تلقی شود. همچنین هیچ برنامه، طرح، سازمان و یا حتی مدارک بودجه و حسابداری نیز برای کشتار یهودیان یافت نشده‌است.

تجدیدنظرطلبان معتقدند که آمار یهودیان قبل و بعد از جنگ گواه آن است که در طول دوره جنگ جهانی دوم، با احتساب کسانی که به عنوان سرباز در جبهه‌های جنگ جان خود را از دست داده‌اند، سیصد هزار تا ۱٫۵ میلیون یهودی از دنیا رفته‌اند ، آن هم به دلایل مختلف ، مانند بیماری تیفوس و طاعون و ... نه فقط جنگ !

با وجود فعالیت سرویسهای اطلاعاتی متفقین و با وجود نزدیکی اردوگاه‌ها به مناطق سکونت مردم عادی، تا پیش از پایان جنگ، هیچ منبع رسمی، سازمان بین‌المللی و حتی کشورهای دشمن آلمان، ادعایی مبنی بر کشتار گسترده یهودیان نکرده‌اند.

از روشهای ادعایی کشتار، هیچ مدرکی در دادگاه‌ها موجود نیست. برای مثال از هزاران کامیونی که ادعا می‌شود دارای اتاق گاز بوده و بازداشت شدگان را در حال انتقال خفه می‌کرده‌اند، حتی یک نمونه به عنوان مدرک به هیچ دادگاهی ارائه نگردیده‌است.

دکتر مارتین بروژات از انستیتو تاریخ معاصر آلمان که یک انستیتو نیمه دولتی است، طی یک نامه با ارائه مدارکی اعلام کرد در زمان جنگ جهانی دوم، در خاک آلمان کسی در اتاق گاز کشته نشده و مدارکی که در دادگاه نورنبرگ از آنها برای اثبات کشتار توسط اتاق‌های گاز استفاده شده‌اند همگی جعلی هستند. همچنین دیوید اروینگ تاریخدان انگلیسی نیز با ارائه مدارکی، اعلام کرده‌است که وجود اتاقهای گاز برای کشتار انسانها، تخیلی و توهمی بیش نیست


علاوه بر موارد بالا برخی از ادعاهای هولوکاست، شرایط اولیه باورپذیری را نیز ندارند.

برخی از این دلایل به این شرح است :


استفاده از گاز سیانور (سیکلون ب) برای کشتار مردم مقرون به صرفه نمی‌باشد. این شیوه اعدام در آمریکا، گرانترین شیوه اعدام محسوب می‌شود. یک مهندس آمریکایی بنام لشتر، که سمت مشاور در امور اعدام را در برخی ایالات آمریکا بر عهده داشت پس از بازدید دقیق و فنی که در سال ۱۹۸۸ از اردوگاه‌های مورد ادعا به عمل آورده‌است در گزارش خود صراحتاً اعلام کرد:«در هیچیک از این مکان‌ها، اتاق گاز اعدام وجود نداشته‌است.» نشانه‌ای از گاز سیانور در دیوارهای اتاقهایی که گفته می‌شود برای کشتار یهودیان استفاده می‌شده پیدا نشد. اسناد موجود نشان می‌دهد که زندانیان بیمار یهودی و غیر یهودی مورد مداوا قرار گرفته و جراحی هم می‌شده‌اند. وینستون چرچیل، نخست وزیر بریتانیا و دوایت آیزنهاور رییس جمهور آمریکا در کتابهای خاطرات خود از جزییات دوران جنگ، هیچ اشاره‌ای به وجود اتاق‌های موسوم به گاز نداشته‌اند. بیماری باکتریایی تیفوس در آن زمان شیوع داشت و تصاویر اجساد بسیار لاغر مردگان نیز شاهد بر همین ماجراست. دولت برای جلوگیری از گسترش پخش این میکروب کشنده اجساد مردگان را می‌سوزاند.

تناقضات هولوکاست

طرفداران هولوکاست در ادعا و آمار خود از هولوکاست، دچار تناقضات زیادی شده‌اند. تناقض مدعیان هولوکاست در تمامی موارد زیر است.

تناقض در تعداد قربانیان

تاکنون، براساس مقالات و منابع رسمی و غیر رسمی مدعی هولوکاست، تعداد متنابهی ارقام گوناگون برای قربانیان آورده شده‌است. برای مثال تنها برای اردوگاه آشویتس ۲۲ منبع معتبر، ارقامی از ۳۵۶ هزار نفر (فریتجوف مایر تاریخدان ۲۰۰۲) تا ۸ میلیون نفر (دفتر تحقیقات جنایات جنگی فرانسه ۱۹۴۵) را ارائه داده‌اند. فیلم‌ها و منابع غیر رسمی این رقم را فقط برای (بازداشتگاه داخائو) تا ۹ میلیون نفر (فیلم مستند شب و مه ۱۹۵۵ زیر نظر مشاوران تاریخی هنری میچل و الگا ورمسر میگات) نیز تبلیغ نموده‌اند.

تناقض در شیوه یا شیوه‌های کشتار

مدعیان هولوکاست شیوه‌های ادعایی همدیگر را تکذیب و رد کرده‌اند. برای مثال برخلاف مدعیان هولوکاست در سالهای قبل‌تر، امروزه هیچ مدعی هولوکاستی ادعا نمی‌کند که از روشهای جریان برق، کشتار در اتاقهای بخار سوزان، مرگ بوسیله تخلیه هوا از اتاق، کشتار از طریق مسموم سازی خون و مرگ به کمک آهک برای کشتار یهودیان استفاده شده باشد.

تناقض در اردوگاه‌های دارای اتاق گاز

مدعیان هولوکاست در گذشته برای هر اردوگاه، اتاق گاز را الزامی دانسته بودند. برای مثال هارتلی شاوکراس، دادستان انگلیسی دادگاه نورنبرگ مدعی بود کلیه اردوگاه‌های آشویتس، داخائو، تربلینکا، بوخنوالد، ماتهاوزن، مجدانک و اورانین برگ دارای اتاق گاز بوده‌اند. امروزه هیچ مدعی هولوکاستی وجود ندارد که مدعی وجود اتاق گاز در داخائو، بوخنوالد و اورانین برگ باشد.

افسانه صابون‌سازی

سایمون وایزنتال یهودی، معروف به شکارچی نازی‌ها در سال ۱۹۴۶ مدعی شد که آلمانی‌ها از چربی اجساد برای تولید صابون استفاده می‌کردند. بسیاری از غربیان همچنان این افسانه را باور دارند. در حالی که ساموئل کراکوفسکی، محقق اسرائیلی هولوکاست، این داستان را یک افسانه دانست که آلمانی‌ها برای ترساندن زندانیان یهودی آن‌را ساخته‌اند. دروغ بودن افسانه صابون سازی به تائید یدوشم رسیده‌است.
در پایان به این نکته می پردازم که حال فرض کنیم تمام شواهد بالا که با مدرک ارائه شده ، خیالی پیش نباشد ! اما چرا سردمداران صیونیست و دموکراسی های غربی اجازه ی این را نمی دهند که یک گروه رسمی و بی طرف به بررسی این واقعه بپردازد ؟ چرا انکار هولوکاست یک جرم بزرگ است ؟ چرا منکران هولوکاست مورد هجمه و ضرب و شتم قرار می گیرند ؟

در زیر به مواردی اشاره می کنم :

در سال ۲۰۰۶ محکوم شد، دیوید اروینگ، مورخ بریتانیایی به جرم انکار هولوکاست به ۳ سال زندان

محکوم شد .

روژه گارودی محقق فرانسوی به علت انکار هولوکاست زندانی شد.

یورگن گراف، مورخ و پژوهشگر سوئیسی نیز به خاطر سخنانش در انکار هولوکاست به زندان محکوم شد و برای فرار از زندان از سوئیس خارج شد. وی هم‌اکنون در روسیه زندگی می‌کند.

روبر فوریسون، در سال ۲۰۰۶ به دلیل مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۵ با شبکه سحر ۱ انجام داد، به جرم انکار هولوکاست، به سه ماه زندان و پرداخت ۷۵۰۰ یورو محکوم شد وی به خاطر بیان عقیده‌اش، بارها از سوی گروه‌های تندروی یهودی مورد آزار و ضرب و شتم قرار گرفته‌است .

و ...

ساسان عزیزی

منابع :
جایگاه هولوکاست. سید محمد تراهی. مرکز اسناد انقلاب اسلامی
در اسطوره‌های بنیانگذار سیاست اسرائیل رژه گارودی ترجمهٔ مجید شریف موسسه خدمات فرهنگی رسا
هولوکاست دروغ بزرگ یهودیان ، حمیدرضا نیک بخش
ان اس استادیز | تارنمای پژوهش های ناسیونال سوسیالیسم و جنگ جهانی دوم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار