استاندار قزوین با بیان اینکه سرمایه فنی و فکری بخش خصوصی ارزشمندتر از سرمایه مالی آنها است، گفت: مدیران استان باید از این سرمایه برای مشاوره استفاده کنند.
کد خبر: ۵۰۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 11 October 2017
به گزارش تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین ظهر امروز در جلسه شورای گفتگوی استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به توانمندی و ظرفیت های بالای بخش خصوصی، مدیران استان می توانند از این ظرفیت بالا به عنوان مشاوری خوب استفاده کنند.
وی افزود: متاسفانه مدیران ما معتقد هستند که همه چیز را بلد بوده و بر تمام مسائل مسلط هستند اما این اشتباه است و باید از ظرفیت فکری بخش خصوصی به عنوان یک کارشناس خوب بیش از پیش استفاده کرد.
زاهدی با اشاره به اینکه بخش خصوصی و اتاق بازرگانی با ارائه نظرات کارشناسی پخته به یخش دولتی می توانند زمینه ساز اقدامات بسبار بزرگ برای استان قزوین باشند، تأکید کرد: سرمایه فنی و فکری بخش خصوصی ارزشمندتر از سرمایه مالی آنها است.
وی اضافه کرد: شناسایی موانع و ظرفیت ها بهبود راه های کسب و کار، شناسایی و تحلیل وضعیت موجود در واحدهای تولیدی استان قزوین، ارائه راهکار برای حل مسائل و مشکلات برای بهبود فضای کار و در نهایت ارائه خدمات آموزشی به فعالان اقتصادی باید در دستور کار قرار بگیرد.
استاندار قزوین در پایان یادآور شد: اجرای این اقدامات باید با کمک و همفکری بخش خصوصی و دولتی صورت بگیرد .
برچسب ها: تابناک قزوین ، زاهدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار