مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه عامل راه تا حدی در تصادفات مؤثر است، گفت: باید بستر لازم برای فرهنگ‌سازی به‌منظور کاهش سوانح و حوادث فراهم شود.
کد خبر: ۵۰۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 10 October 2017
به گزارش تانناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در هشتمین همایش سازمان‌های امدادی، ترافیکی راهواران محله و تجلیل از چهره‌های فعال عرصهٔ ترافیک استان، که عصر روز گذشته در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تعامل خوبی بین راهداری، نیروی انتظامی و دستگاه‌های خدمات رسان وجود دارد و همین امر سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است.

وی افزود: تلاش برای ایمن‌سازی و هزینه کردن راه‌ها زمانی که از حد زیادی بگذرد نتیجه‌بخش نخواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: لازم است تا آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان و برخی از نهادها به‌منظور کاهش حوادث نسبت به فرهنگ‌سازی  اقدام کنند.

پیرنون‌گفت: ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که ۱۲ هزار میلیارد سرمایهٔ کشور را شامل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با امکانات محدود خود تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی را داشته باشد.

نباید تمام اعتبارات را برای ایمن‌سازی راه صرف کرد

علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با اشاره به اینکه نمی‌شود تمام اعتبارات را صرف ایمن‌سازی راه کرد، گفت: باید نهضتی ایجاد شود تا مردم سبک زندگی خود را تغییر دهند.

وی افزود: تخطی از قانون بنا بر دستورات دین نیز شرعاً حرام است اما در جامعهٔ امروز کمتر مباحثی به این موضوع اختصاص پیدا می‌کند.

فرخ‌زاد خاطرنشان کرد: باید بین تمامی دستگاه‌ها تعامل برقرار شود تا سبک زندگی مردم تغییر کند چراکه تنها اعمال قانون پاسخگو نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: مردم در بسیاری از مواقع نشان دادند که به ناجا اعتماد دارند بنابراین پلیس می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار