رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعطای تسهیلات بانکی به 731 طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با معرفی این نهاد به متقاضیان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 10 October 2017
به گزارش تابناک قزوین حمیدرضا الله بداشتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 135میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان اجرای این طرح ها پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سطح استان یک هزار و 108نفر در این عرصه با همکاری جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای آموزش های لازم را فرا گرفته اند و گواهی تخصصی به آنها اعطا شده است .
الله بداشتی اظهار کرد: داربستی کردن 174 هکتار از باغ های انگور استان در راستای افزایش تولید، راه اندازی و توسعه 311 واحد پرورش دام سبک و سنگین ، احداث و توسعه 23 حوضچه پرورش ماهی، راه اندازی و توسعه 44 واحد پرورش قارچ خوراکی، ایجاد سه هزار و 470 کلنی پرورش زنبور عسل و احداث و توسعه 9 واحد گلخانه ای در سطح استان از جمله طرح های یاد شده است.
الله بداشتی یادآور شد: مهم ترین فعالیت سازمان بسیج سازندگی در زمینه های اقتصاد مقاومتی، اجرای پروژه های محرومیت زدایی و طرح هجرت است.
وی افزود: این طرح ها با اولویت غنی سازی اوقات فراغت با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم و شناسایی زمینه های اشتغال و به دنبال آن ایجاد فرصت های شغلی اجرایی شده است.
الله بداشتی ادامه داد: در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری این سازمان فعالیت های مهمی را در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داده که از جمله آن فعالیت های مربوط به حوزه تولید است.
به گفته وی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در سال جاری در عرصه های پرورش ماهی، داربستی کردن باغ انگور، پرورش قارچ خوراکی، پرورش ماکیان، مرغ بومی، دام، زنبور عسل، شتر مرغ، صنایع دستی، گشت علوفه هیدروپولیک، محصولات گلخانه ای، تولید کود ورمی کمپوست، کشت عفران فعالیت داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار