استاندار قزوین گفت: تعامل میان دستگاه های اجرایی و قضائی با هدف رسیدگی بهتر به مسائل و مشکلات مردم باید افزایش یابد.
کد خبر: ۵۰۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 09 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در دیدار با اعضای شورای قضائی استان افزود: ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و کشور هدف مشترک دستگاه های اجرایی و قضایی است.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های اجرایی متعلق به نظام هستند و هرکس مسئول اجرای یک بخش از امور می باشد که هدف مشترک همه آنها خدمات رسانی خوب به مردم است.
وی با اشاره به ظرفیت ها و مشکلات استان، اضافه کرد: قزوین با وجود توسعه یافته بودن دارای مسائل و مشکلات زیادی از جمله بحران آب، موضوعات کارگری و هزاران مشکل دیگر است که با کمک دستگاه های قضائی باید بتوان از بار آنها کاست.
زاهدی ادامه داد: در سایه همفکری و همدلی باید روحیه تعامل و مسئولیت پذیری بین دستگاه های قضائی و اجرایی را بالا ببریم تا ماموریت سنگین خدمت رسانی به مردم به شکل بهتری دنبال شود.
وی اضافه کرد: در فصل جدیدی که پیش روی استان گشوده شده است، باید با استفاده از فرصت ها و با قدر دانستن همراهی و همکاری بین دستگاه های قضائی واجرایی نهایت تلاش و کوشش خود را در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم به کار بندیم.
استاندار قزوین در پایان گفت: مسئولان قضائی استان در حدود قوانین و مقررات همواره تعامل خوبی با مجموعه مدیران دولتی و امیدواریم در آینده نیز این این تعامل تقویت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار