نخستین دوره رقابت‌های اسنوکر بانوان استان قزوین با شناخت و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۵۰۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 09 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نخستین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر بانوان استان در حالی برگزار شد که ملیکا نجفی موفق شد سکوی نخست این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

اسنوکر ورزش نوپایی است که چند سالی می‌‌شود در قزوین راه‌اندازی شده و ورزشکاران این رشته ورزشی عزم خود را جزم کرده اند تا در این رشته بتوانند تمام توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

البته در طول چند سال اخیر ورزشکاران این رشته ورزشی توانسته‌اند عناوین خوبی را در مسابقات کشوری کسب کنند و از این حیث ورزشکاران استان عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشته‌اند.

سال گذشته استان قزوین میزبان رقابت‌های اسنوکر بود، به طوری که ورزشکاران 12 استان کشور به الوند آمده و درطول 10 روز برای کسب عنوان قهرمانی با هم رقابت کردند.

هیأت ورزشی بولینگ و بیلیارد استان قزوین با کسب میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور و میزبانی از اردوی آماده‌سازی تیم ملی نشان داده است که برای کسب موفقیت این رشته ورزشی در استان برنامه‌ریزی‌های منظمی را در دستور کار خود قرار داده است.

بیلیارد با توجه به اینکه رشته نوپایی در قزوین محسوب می‌شود و علاقمندان بی‌شماری دارد، قطع به یقین در صورت حمایت و برنامه‌ریزی مسؤولان این رشته ورزشی می‌تواند روند موفقیت‌آمیزی داشته باشد و ورزشکاران این رشته ورزشی می‌توانند در مسابقات کشوری عملکرد خوبی  از خود بر جای بگذارند.

رئیس هیأت ورزشی بولینگ و بیلیارد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به معرفی نفرات برتر مسابقات رنکینگ اسنوکر بانوان استان اظهار داشت: این رقابت‌ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و ورزشکاران شرکت‌کننده در این پیکارها آمده بودند تا بتوانند در این رقابت‌ها بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارند.

مهدی بابایی‌چگینی افزود: در رقابت‌های رنکینگ اسنوکر بانوان استان ملیکا نجفی موفق شد سکوی نخست را به خود اختصاص دهد.

وی عنوان کرد: طناز طاهرخانی و نرگس کشاورزنجفی هم به ترتیب عناوین دومی و سومی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان قزوین عنوان کرد: رشته اسنوکر در بخش بانوان پیشرفت‌های بسیاری در طول سال‌های اخیر داشته و این نوید روزهای خوبی برای این رشته ورزشی است.

بابایی‌چگینی اضافه کرد: چند ماه قبل در راستای تقویت ورزشکاران این رشته ورزشی اردوی تیم ملی اسنوکر بانوان کشور به مدت یک هفته به میزبانی الوند برگزار شد و ورزشکاران قزوینی هم این اردو را از نزدیک نظاره کردند.

گفتنی است، رقابت‌های رنکینگ اسنوکر بانوان استان با شرکت 30 ورزشکار به میزبانی قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار