تا يک ماه آينده صورت می‌گیرد
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: پارک آموزش ترافيک با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است که تا يک ماه آينده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۰۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 09 October 2017
به گزارش تابنک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: آموزش قوانین ترافیکی به کودکان باید با روش‌های متنوعی انجام شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی افزود: بر این اساس در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین برای آموزش قوانین ترافیکی به کودکان سعی کردیم از روش‌هایی همانند اجرای طرح عابریار و احداث پارک آموزش ترافیک استفاده کنیم تا بتوانیم موضوعات ترافیکی را به بهترین شکل ممکن به کودکان آموزش دهیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در احداث پارک آموزش ترافیک تصریح کرد: اکنون با مشارکت بخش خصوصی مراحل مختلف احداث پارک آموزش ترافیک را پیگیری می‌کنیم و انتظار می‌رود با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا یک ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این پارک آموزشی باشیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در پارک آموزش ترافیکی موضوعات مختلف ترافیکی از قبیل استفاده از پل عابر پیاده هنگام تردد از عرض معابر، چگونگی استفاده از چراغ راهنمایی موجود در تقاطع‌ها، عبور از خط‌کشی عابر پیاده، ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و دوچرخه‌سواری ایمن و غیره به کودکان آموزش داده می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: امید است با اجرای طرح‌هایی از قبیل احداث پارک آموزش ترافیک بتوانیم قوانین ترافیکی را به بهترین شکل ممکن به کودکان که شهروندان آینده هستند، آموزش داده  تا در آینده با مشکلات ترافیکی کمتری روبه‌رو شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار