ششمین دوره رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی استان قزوین با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۰۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 09 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای شد تا ششمین رویداد سوارکاری استان قزوین به میزبانی باشگاه سوارکاری البرز برگزار شود، رویدادی که نشان داد هیأت سوارکاری استان در طول سال برنامه‌ریزی‌های مختلفی را انجام داده تا سوارکاران حداقل هر ماه در شرایط مسابقه قرار بگیرند و آمادگی خود را حفظ کنند.

مسابقاتی که در رده مبتدی، تشویقی، رده زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار شد و نزدیک به 40 سوارکار هم در این رقابت‌ها شرکت کردند.

ورزشکاران رشته ورزشی سوارکاری که در دوره‌های قبلی مسابقات پرش با اسب استقبال خوبی از این مسابقات به عمل آورده‌اند، در این دوره هم استقبال خوبی از این رقابت‌ها داشتند.

سوارکاری رشته‌ای مهیج و با نشاط است که در دین مبین اسلام هم به تأکید و سفارش بسیاری شده و از این حیث این ورزش رشته‌ای ریشه‌دار است که می‌تواند لحظات خوبی را برای شرکت‌کنندگان و حتی علاقمندان  به سوارکاری فراهم کند.

دبیر هیأت سوارکاری استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به شناخت نفرات برتر مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان اظهار داشت: در رده تشویقی این رقابت‌ها مهدی حاج‌کاظمی با اسب ویپز، شهین‌السادات میرزا قوامی با اسب مارینا و مهدی نوری با اسب سایکو از باشگاه رخش، نجمه محمدبیگی با اسب رها و علی‌محمد قنبری با اسب توسن از باشگاه البرز و حسین احمدی با اسب پرنسس از باشگاه مهرآریا مسیر را بدون خطا پشت سر گذاشتند.

مسعود میزبان افزود: در رده مبتدی هم ملیکا عبدالغفاری با اسب لرد کریس از باشگاه ژاله و حسین حاجی‌محمدی با اسب بامداد از باشگاه البرز موفق به عبور مسیر بدون خطا شدند.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های رده زیر 18 سال و در بخش امتیازی هم علی‌محمد قنبری با اسب توسن از باشگاه البرز، احسانی فاخر با اسب فیداس از باشگاه مهرآریا و پرنیان خضر حیدری با اسب امیسلو از باشگاه اسپریس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر هیأت سوارکاری استان قزوین اضافه کرد: در رده سنی بالای 18 سال هم حسین احمدی با اسب فیداس از باشگاه مهرآریا، محمدرضا معروفی با اسب ماکسیما از باشگاه البرز و مهدی حاج‌کاظمی با اسب دارلتوزد از باشگاه رخش موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

گفتنی است، رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی استان با شرکت 40 ورزشکار به صورت امتیازی و براساس قوانین ملی به میزبانی باشگاه سوارکاری البرز برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار