استاندار کرمانشاه:برای پیشرفت و آبادانی این استان‌ متمدن دست یاری به سمت تک تک نیروهای توانمند بومی دراز خواهیم‌ کرد و برای توسعه این استان اولویت اول کاری را اشتغال قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۵۰۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰ 04 October 2017
به گزارش خبرنگار حبرگزاری تابناک ،هوشنگ بازوند استاندار جدید کرمانشاه در مراسم‌ معارفه خود با حضور وزیر کشور که در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه  برگزار شد افزود:با تشکر از اعتماد هیات دولت برای سپردن سکان مدیریتی استان کرمانشاه به بنده امیدوارم  با کمک شما بتوانیم قدم موثری برای توسعه استان برداریم.

وی خاطر نشان کرد: باید همه  هم پیمان شویم که مشکلات خود را برطرف کنیم و برای رفع مشکلات وارد میدان شویم و باید از ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم و فضای استان را مثبت نشان دهیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تنها راه برون‌ رفت از ‌وضعیت فعلی‌ بیکاری ایجاد اشتغال و تولید ثروت است که باید جریان سرمایه گذاری در کرمانشاه ایجاد شود و کاری کنیم سرمایه گذاران با کمال میل در اینجا سرمایه گذاری نمایند .

بازوند اظهار داشت:اگر خواهان شکل گیری یک جریان پویا و سیال سرمایه گذاری در کرمانشاه هستیم باید به دنبال تأمین امنیت برای کارآفرینان باشیم و یک نشاط اجتماعی را در جامعه به وجود آوریم.

وی تاکید کرد:به پشتوانه مردم قهرمان کرمانشاه، حمایت های هیئت دولت و به ویژه وزیر کشور، تمام توان و تجربه خود را برای کاهش مشکلات و چالش های کرمانشاه به کار خواهم بست.

بازوند در پایان افزود:دکتر رازانی زحمات بسیاری برای توسعه کرمانشاه کشیده اند و طی این مدت خدمات بسیار ارزنده ای را انجام داده اند که جای تقدیر دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار