حجت الاسلام قابل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه دشمن دست از دشمنی خود بر نمیدارد، عنوان کرد: فتنه عقب ننشسته و همچنان سرباز میگیرد.
کد خبر: ۵۰۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 03 October 2017
به گزارش تابناک قزوین حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) که در حسینیه شهید مطهری قزوین برگزار شد،  با اشاره به اینکه دشمن هیچ گاه از دشمنی اش با ملت ایران عقب نمی نشیند، اظهار کرد: برجام نمونه ای از ادامه دشمنی ها با ملت ایران بود.
وی خدمت را فرصتی برای کار برای رضای خدا دانسته و ادامه داد: خدمت باید در دو جهت اعتلای کلمه توحید و دین خدا و همچنین مبارزه با جهل، سلطه و بیدادگری باشد.
قابل با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا به امروز مشکلات زیادی را پشت سر گذرانده ایم و دشمن در این بین از هر دشمنی کوتاهی نکرده است، تأکید کرد: این دشمنی از تحمیل جنگ بر ملت مظلوم ایران شروع شده و امروز با شکل گیری داعش ادامه یافته است.
وی در پایان اضافه کرد:  اینکه دشمن فعال است و نباید فکر کنیم که فتنه عقب نشسته است، بلکه فتنه همچنان در حال سربازگیری است و علیه انقلاب تلاش میکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار