جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان که بسیج در میان تمام اقشار جامعه حضور دارد، عنوان کرد: وجود 24 سازمان اقشاری ساختار این سازمان را بی نظیر کرده است.
کد خبر: ۵۰۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 03 October 2017
به گزارش تابناک قزوین عباس ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) که در حسینیه شهید مطهری قزوین برگزار شد، دستاوردهای امروز کشور را مرهون وجود روحیه ایستادگی، پایداری و ایثار در بین مردم دانست.
وی با بیان اینکه معنویت رمز اصلی پیروزی کشور و فائق آمدن بر مشکلات در برهه های حساس انقلاب بوده است، اظهار کرد: فرهنگ عاشورا یکی دیگر علل پیروزی این نظام در برهه های حساس است.
برزگر اضافه کرد: ملت ایران با پیروی از فرهنگ غنی عاشورا توانسته اند روحیه ایستادگی ، پایداری و ایثار را از این فرهنگ الگو گرفته و با بکارگیری آن در برابر نظام سلطه به ایستند.
وی با اشاره به اینکه هر جا بر این فرهنگ اعتماد کرده و به دنبال ایستادگی بوده ایم به نتیجه دست یافته ایم، به کارکردهای بسیج در کنار سایر قوای نظامی کشور اشاره کرد و ادامه داد: در شرایطی که ایادی استکبار به دنبال ایجاد بن بست در مسیر نظام بودند، حضرت امام(ره) بسیج را برای مقابله با این بن بست ها ایجاد کرد.
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) ساختار اداری بسیج را در کشور بی نظیر دانست و اضافه کرد: امروز سازمان بسیج مستضعفین با وجود 24 سازمان اقشاری، در بین تمامی اقشار مردم نفوذ دارد.
وی ایجاد آمادگی عمومی برای مقابله با تهدیدات را تنها یک رسالت بسیج دانست و گفت: ساختار بسیج به گونه ای است که در هرجا که نظام احساس نیاز داشته باشد به کمک او خواهد شتافت.
در این مراسم مهدی صادقپور به عنوان فرمانده جدید ناحیه بسیج امام سجاد(ع) معرفی شد. همچنین محرمعلی والدی فرمانده پیشین این ناحیه نیز به سمت معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین منصوب شد.

برچسب ها: تابناک ، قزوین ، سپاه ، تودیع ، والدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار