معاون استاندار قزوین:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین و مسؤولان استان، تحقق اشتغال است که می‌توان با کمک بخش خصوصی و دولتی به این مهم دست یافت.
کد خبر: ۵۰۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 02 October 2017

به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به راهبرد سال جاری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نیاز مردم جامعه تأمین معیشت و اشتغال است که در این زمینه 20 هزار شغل در استان قزوین هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: براساس سند اشتغال باید در راستای رونق تولید و با برنامه‌ریزی مدون در این مسیر گام برداشت که می‌طلبد مسؤولان دستگاه‌های اجرایی همکاری و مشارکت خود را اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه تولید و اشتغال باید در استان قزوین افزایش یابد، اضافه کرد: با برگزاری جلسات و کارگروه‌های اشتغال می‌توان موانع سد راه تولید و اشتغال را برداشت و پیگیری‌های لازم را با همکاری فرمانداران و مسؤولان انجام داد.

حبیبی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین و مسؤولان استان، تحقق اشتغال است که می‌توان با کمک بخش خصوصی و دولتی به این مهم دست یافت.

این مسؤول از کاهش نرخ بیکاری در استان قزوین خبر داد و گفت: طی سال گذشته نرخ بیکاری در استان 11.7 درصد بود که به 11.6 درصد کاهش یافته است و می‌طلبد برای فعالیت‌های اقتصادی و رونق تولید و اشتغال بیش از پیش گام برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین یادآور شد: برای بهبود فضای کسب و کار باید چهار طرح کارورزی، تکاپو، مشوق‌های بیمه‌ای و مهارت‌آموزی را در رأس امور قرار داد تا در زمینه اشتغال موفق عمل کنیم.

حبیبی مطرح کرد: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالایی در تمام زمینه‌ها به ویژه در عرصه صنعت و تولید است که می‌توان برای تحقق سهم پیش‌بینی شده اشتغال در استان، گام‌های ارزنده‌ای برداشت و برای تحقق آن تلاش کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار