معاون سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: استفاده از کودهای ارگانیک باید در دستور کار کشاورزان و مسؤولان مربوطه قرار گیرد چراکه محصولات سالم و مرغوب تولید می‌شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این نکته که استفاده از کود بین 30 تا 35 درصد در افزایش راندمان  تولید محصول تأثیرگذار است، اظهار داشت: کشاورزان استان نهاده‌های مورد نیاز خود را از مراکز و شرکت‌های که از این سازمان مجوز دریافت کرده تهیه کنند.

وی افزود: لازم است کشاورزان  هنگام خرید بذر و کود به لیبل‌های روی بسته‌ها توجه کنند تا تقلبی نباشد.

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با تأکید بر این نکته که بذر و کود استاندارد مورد نیاز به میزان کافی برای کشاورزان استان تهیه شده است، گفت: با توجه به لزوم نصب برچسب و هولوگرام بر بسته‌های کودی از خرید هرگونه کود از مراکز فروش بدون برچسب و هولوگرام خودداری کنید.

ربانی گفت: استفاده به موقع با میزان مشخص کود در مزارع و باغات در ارتقا کیفیت محصولات کشاورزی و تولید محصولات سالم و مرغوب نقش بسزایی دارد که نیازمند توجه مدیران و کشاورزان است.

این مسؤول مطرح کرد: استفاده از کودهای ارگانیک باید در دستور کار کشاورزان و مسؤولان مربوطه قرار گیرد چراکه محصولات سالم و مرغوب تولید می‌شود که گامی مؤثر در توسعه کشاورزی استان به شمار می‌رود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشاورزان استان خواست برای خرید کود و سموم کشاورزی تنها از طریق مراکز مجاز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار