فوتسالیست استان قزوین به همراه تیم ملی دانشجویان کشور، عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد.
کد خبر: ۵۰۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در حالی عنوان قهرمانی مسابقات دانشجویان قاره کهن را کسب کرد که مرتضی عزتی فوتسالیست ارزشمند استان قزوین هم تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی کرد.

تیم فوتسال کشور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا مقابل تیم عمان قرار گرفت و موفق شد با برتری چهار بر دو مقابل این تیم صاحب سکوی قهرمانی این رقابت‌ها شود.

مرتضی عزتی که در تیم لیگ برتری مس سونگون ورزقان توپ می‌زند و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بوده است، این بار با دعوت کادر فنی تیم فوتسال دانشجویی کشور این تیم را همراهی کرد.

عزتی در طول رقابت‌های فوتسال دانشجویان قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشت و همانند رقابت‌های لیگ برتر توانست در بیشتر دیدارهای تیم ملی عصای دست مربیان و کادر فنی تیم ملی باشد.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم فوتسال دانشجویی کشور با همراهی مرتضی عزتی فوتسالیست استان اظهار داشت: تیم ملی فوتسال کشور در این رقابت‌ها عملکرد خوب و قابل قبولی داشت و موفق شد با شایستگی سکوی قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

حسین باجیوند عنوان کرد: تیم فوتسال دانشجویان کشور با کسب عنوان نخست قاره کهن برای سومین بار عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال دانشجویان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

وی با اشاره به حضور مرتضی عزتی فوتسالیست استان قزوین در ترکیب تیم ملی فوتسال دانشجویان کشور گفت: عزتی یکی از فوتسالیست‌های خوب استان است که چند سالی می‌شود همانند سایر بازیکنان قزوینی در تیم‌های لیگ برتری توپ می‌زند و از این حیث بازیکن توانایی است.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین اظهار امیدواری کرد که مرتضی عزتی فوتسالیست استان به همراه سایر ورزشکاران این رشته ورزشی بتوانند در میادین مهم و حساس در ترکیب تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشور قرار بگیرند و توانایی‌های بالای خود را به نمایش بگذارند.

گفتنی است، رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا به میزبانی چین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار