تیم فوتبال ستاره شهر قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور مغلوب شد.
کد خبر: ۵۰۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هفته سوم رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که تیم فوتبال ستاره شهر قزوین در این هفته از رقابت‌ها مقابل نماینده چالوس تن به شکست داد.

در این دیدار تیم فوتبال ستاره شهر قزوین با نتیجه دو بر یک بازی را به تیم ساحل اورنگ چالوس واگذار کرد تا در پایان هفته سوم این رقابت‌ها نتواند به نخستین پیروزی خود در این فصل از پیکارها دست یابد.

تیم فوتبال ستاره شهر قزوین که نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، در این دیدار که در چالوس برگزار شد، نتوانست میزبان خود را متوقف کند تا با دست خالی این شهر را ترک کند.

نمایندگان فوتبال استان در طول سال‌های اخیر در مسابقات لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور چندان نتواستند توفیقی داشته باشند و در این مسابقات همواره در رده‌های میانی و پایینی جدول حضور داشته‌اند.

گرچه تیم فوتبال کاسپین نماینده استان در لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور هم 6 سال است که تنها توانسته در لیگ دو جایگاه خود را تثبیت کند و عملا عملکرد خوبی برای صعود به مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور نداشته است.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به شکست تیم فوتبال ستاره شهر قزوین مقابل نماینده چالوس اظهار داشت: فوتبالیست‌های استان در این دیدار تن به شکست دادند تا سه امتیاز را برای کسب امتیازات لازم در اوایل فصل از دست بدهند.

محمود عبدالهی افزود: لیگ فوتبال دسته سه باشگاه‌های کشور تازه آغاز شده و بدون شک فوتبالیست‌های ستاره شهر قزوین می‌توانند در ادامه مسابقات باخت مقابل نماینده چالوس را جبران کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که نمایندگان فوتبال استان بتوانند در ادامه رقابت‌های لیگ سه و لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج بهتری را از خود برجای بگذارند و بتوانند از لیگ‌های فوتبال باشگاهی دو و سه باشگاه‌های کشور صعود کنند.

گفتنی است، تیم فوتبال ستاره شهر قزوین درپایان هفته سوم رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب یک امتیاز در جایگاه نهم گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار