راوی دفاع مقدس:
راوی دفاع مقدس گفت: شهدا کرامات بسیاری دارند که کمترین کرامت آنان که متوجه آن نشده‌ایم، باز شدن راه کربلا معلی بوده است.
کد خبر: ۵۰۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی بهتویی در همایش زینبیون شهرستان آبیک که در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خط و مشی شهدای دفاع مقدس از سیدالشهدا(ع) بوده و هر آنچه در وجود خود داشتند و بروز دادند، از عاشورا نشأت گرفته شده است.

وی افزود: کَرَم امام حسین(ع) چنان عزتی به انسان می‌دهد که کسی دیگری نمی‌تواند آن را به انسان  بدهد.

راوی دفاع مقدس ادامه داد: کمترین کرامت شهدای دفاع مقدس که متوجه آن نشده‌ایم باز شدن راه کربلا معلی است.

بهتویی اضافه کرد: چه کسی می‌توانست فکرش را بکند که صدام سرنگون شده و مردم راحت به زیارت امام حسین(ع) بروند که در واقع باید گفت بازگشایی راه کربلا به برکت خون شهدا بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند که شهدایی همچون شهید حججی دانستند چه کاری باید انجام دهند و زمان و امام را شناختند و به موقع عمل کردند.

این راوی با اشاره به  بوسه مقام معظم رهبری بر تابوت شهید حججی اذعان کرد: مقام معظم رهبری نخستین بوسه را بر تابوت شهید علی صیادشیرازی زده بود و شهید حججی دومین شهیدی بود که رهبر بر تابوت وی بوسه زده است.

بهتویی افزود: این که مقام معظم رهبری بر تابوت شهدا بوسه می‌زند، رازی است که از آن بی‌خبر هستیم و به فرمایش شهید آوینی«در عالم رازی است که جزء به بهای خون فاش نمی‌شود».

وی ادامه داد: حوادثی همانند واقعه کربلا در دوران دفاع مقدس تکرار شده است و شهدا با الگوگیری از شهدای کربلا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و جان و خون خود را فدا کردند.

پس از روایتگری این راوی دفاع مقدس، یکی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) مداحی و نوحه‌خوانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار