امام‌جمعه موقت شیراز گفت: سال گذشته شبکه‌های ماهواره‌ای برای ترویج بی‌حجابی و بی‌بندوباری در فضای مجازی صفحه موسوم به یواشکی را راه‌اندازی کردند و در سال جاری با ایجاد کمپین شال سفید و چهارشنبه سفید سعی در از بین بردن آثار حجاب در کشورمان دارند.
کد خبر: ۵۰۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 27 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در مجمع بسیجیان داراب اظهار داشت: فساد موجود در جامعه در مرحله نخست یک مشکل است که پس از بی‌توجهی و عدم مقابله به معضل، بحران و درنهایت به فاجعه تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: موضوعاتی نظیر ازدواج سفید، طلاق عاطفی و طلاق توافقی مسائلی است که طی مراحلی شکل‌گرفته و در حال حاضر آن‌ها را در جامعه معمولی و موجه جلوه می‌دهند.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر آتش به اختیار بودن انقلابیون و جوانان حزب‌اللهی در مواجهه با معضلات جامعه بیان کرد: آتش به‌فرمان، آتش به احتیاط و آتش به اختیار سه‌راه مقابله با مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی است که در بحث آتش به اختیار مبلغان دینی و طلاب، مداحان، تشکل‌های بسیجی و دانشجویی، مسئولان، مؤسسات خیریه، احزاب انقلابی و تک‌تک افراد حزب‌اللهی مخاطبان مقام معظم رهبری هستند.

وی با تأکید بر مقابله با تبلیغات مسموم شبکه‌های ماهواره‌ای در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: سال گذشته شبکه‌های ماهواره‌ای برای ترویج بی‌حجابی و بی‌بندوباری در فضای مجازی صفحه موسوم به یواشکی را راه‌اندازی کردند و در سال جاری با ایجاد کمپین شال سفید و چهارشنبه سفید سعی در از بین بردن آثار حجاب در کشورمان دارند.

مرادی امربه‌معروف و نهی از منکر را از دو منظر عمومی و اختصاصی موردبررسی قرارداد و افزود: ازآنجاکه امربه‌معروف و نهی از منکر قانونی است و ضمانت اجرایی دارد باید در اداره‌ها، مراکز بهداشت و درمان، بانک‌ها، معابر عمومی، خیابان‌ها و پارک‌ها موردتوجه و تأکید قرار گیرد.

امام‌جمعه موقت شیراز با تأکید بر مخاطب‌شناسی درزمینهٔ امربه‌معروف، خاطرنشان کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر نشان از صمیمیت، دلسوزی و خیرخواهی دارد و کسی گمان نکند که این موضوع دخالت و تجسس در امور دیگران است.

وی بابیان اینکه عموم مردم تأیید طلب و انتقاد گریز هستند، گفت: مقبولیت، محبوبیت، معنویت، معرفت و موفقیت ویژگی‌های اصلی آمران به معروف و ناهیان از منکر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار