در حالی که گمانه ها از قطعی شدن حضور صفری در پست شهرداری قزوین حکایت میکرد اما رئیس شورای اسلامی شهر قزوین این گزینه را قطعی ندانسته و از معرفی شهردار تا نیمه مهرماه خبر داده است.
کد خبر: ۴۹۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 25 September 2017
به گزارش تابناک قزوین با انتخاب شورای شهر جدید قزوین یکی از اصلی ترین چالش های پیش رو، انتخاب شهردار برای این تیم جدید به شمار می آمد از همین رو از روزهای نخست گزینه های متعددی مطرح شد و حتی در این بین برخی جریانات سیاسی تلاش کردند تا با سهم خواهی به دنبال جهت دهی به این انتخاب باشند.
این در حالی است که کانال های خبری این جریان های سیاسی تلاش کردند تا با برگزاری برخی نظرسنجی های غیر رسمی و بی اعتبار مسیر انتخاب شهردار در شورای شهر قزوین را به سمت خود سوق دهند.
شب قبل از آغاز به کار شورای شهر، سرپرست شهرداری قزوین با حضور برخی چهره های سیاسی بدون مسئولیت در استان قزوین تعیین شد و صفری از شهرداری بویین زهرا راهی قزوین شد تا کار خود را به عنوان سرپرست شهرداری آغاز کند .
از سویی اینگونه به نظر می رسید که صفری شهرداری قطعی شهر است و بر همین اساس نیز از پست خود در شهرداری بویین زهرا جدا شده و راهی قزوین شده است اما بعد از گذشت چندین روز و حال اینگونه به نظر می رسد که صفری ریسک بزرگی کرده و گویا اجماع بر سر او نهایی نشده است.
داوودی رئیس شورای شهر قزوین یکم مهر در گفتگو با مهر از صفری به عنوان تنها یکی از گزینه های شهرداری نام برده و اعلام کرد، علاوه بر او 4 گزینه دیگر نیز برای شهرداری قزوین در حال بررسی هستند.
هرچند او صفری را دارای شانسی بیشتر از بقیه دانست اما نشان داد صندلی شهرداری هنوز تمام و کمال برای صفری نیست و باید منتظر تحولات نیز باشیم.
 قافله باشی سخنگوی شورا نیز با تایید گفته های داوودی، عنوان کرد : برخی گزینه ها برای شهرداری قزوین مطرح شده که به دلیل سن بالا نمی توان از آنها استفاده کرد.
از سویی موسوی فرماندار قزوین نیز در روزهای اخیر به اعضای شورای شهرهایی که هنوز شهردار خود را تعیین نکردند تذکر داد تا هرچه زودتر شهردار معرفی شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار