استاندار قزوین:
استاندار قزوین با بیان اینکه نسل امروز باید برای ساختن فردا آماده شوند، گفت: باید پایه‌های آینده را امروز در آموزش و پرورش بسازیم.
کد خبر: ۴۹۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 23 September 2017
به گزارش تابناک، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین صبح امروز در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی که در مدرسه دخترانه شاهد نرگس برگزار شد، با اشاره به لزوم تقویت روحیه پرسشگری در بین دانش آموزان ونسل جوان اظهار کرد: نظام آموزشی امروز باید قابلیت تقویت روحیه پرسشگری در نسل جوان را داشته باشد.
وی افزود: کلاس درس باید به محلی برای تبادل ارا و افکار دانش آموزان و گفتگوی متقابل بین جوان تبدیل شود و نظام آموزشی نیز باید از سیستم حافظه مداری و حفظ صرف دور شود.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه باید دنش آموزان به سمت مهارت های پژوهشی سوق داده شوند، عنوان کرد: بازگشایی مدارس زمینه ساز حرکتی برای ساخت آینده است.
وی ادامه داد: دانش آموز باید هرچه بیشتر با جایگاه معلم به عنوان اسوه های شکیبایی آشنا شود و بدین صورت یک ارتباط متقابل و دوسویه بین معلم و دانش آموز ایجاد شود.
زاهدی مدرسه را به محلی برای ساخت نیروی انسانی کارآمد تشبیه کرد و ادامه داد: نوجوانان و دانش آموزان نیروی انسانی و سرمایه ای معتبر هستند که باید در ساختار نظام آموزشی آنها را کارآمد و توانمند ساخت.
وی با اشاره به اینکه آینده این ملت به توانمندی و کنش گری دانش آموزان محتاج است، اضافه کرد: یکی از مهم ترین راه های ماندگاری یک ملت و تمدت توجه و برنامه ریزی برای آینده آن است و باید پایه‌های آینده را امروز در آموزش و پرورش بسازیم.

برچسب ها: تابناک قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار