مدیرکل حفظ آثار قزوین خبر داد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از برگزاری 600 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ستاد هفته دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: از جمله این برنامه‌ها آغاز ساخت باغ موزه دفاع مقدس در پنج هکتار است.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی در نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و فرماندهان نیروهای مسلح در سالن جلسات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رسانه چه در دوره دفاع مقدس و چه بعد از آن نقش ویژه‌ای برای تبیین دستاوردها و پیروزی‌ها داشته و دارد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس با دبیری بنیاد حفظ آثار برگزار می‌شود و در این راستا هم از ماه‌ها قبل ستاد استانی با تشکیل کمیته‌ها برگزار و کمیته نیروهای مسلح هم از مهم‌ترین این کمیته‌ها بوده که در ستاد هفته دفاع مقدس تشکیل شد و امروز این نشست مشترک از ادغام نشست‌های خبری مختلف به میزبانی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان است که برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه اضافه کرد: رسانه‌ها به بیان زوایای خاموش دفاع مقدس که همان ایثارگری‌های بهترین جوانان این خاک است، بپردازند.

طاهرخانی یادآور شد: با توجه به همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس، فرهنگ حسینی و دینی باید تبیین و حفظ و حراست شود چراکه فرهنگ دفاع مقدس همان فرهنگ حسینی است.

این مسؤول تشریح کرد: الگوهای جوانان رزمنده همان ائمه اطهار(ع) هستند که با همین الگوها به پیروزی بر دشمن نایل شدیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد: مجموع 600 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ستاد هفته دفاع مقدس استان تدارک دیده شده که برگزار می‌شود و از جمله این برنامه‌ها آغاز ساخت باغ موزه دفاع مقدس در پنج هکتار در جوار شهدای گمنام بوستان فدک است.

طاهرخانی گفت: همچنین رونمایی از چند جلد کتاب دفاع مقدس و همچنین حضور پیشکسوتان در مدارس، دانشگاه‌ها و بیان دستاوردها و خاطرات از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی بیان کرد: ویژه برنامه شکست حصر آبادان، افتتاح یادمان شهدای گمنام و برگزاری شب خاطره از دیگر برنامه‌ها هفته دفاع مقدس در استان قزوین است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین مطرح کرد: 300 هزار شهید، 10 هزار ایثارگر و 64 شهید گمنام مدفون در قزوین ستاره‌هایی هستند که برای برگزاری بهتر برنامه‌های این هفته به آن‌ها متوسل می‌شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار