جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خبر داد
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری 250 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در تمام شهرستان‌ها رژه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عباس برزگرابراهیمی در نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و فرماندهان نیروهای مسلح در سالن جلسات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت، مقاومت، ایثار و گذشت است که باید آحاد جامعه این هفته را ارج نهند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی در هشت سال دفاع مقدس، امروز لازم است تا به شکل مطلوب برای مردم و مسؤولان تبیین شود چراکه در دوران دفاع مقدس هم رزمندگان اسلام عملاً به اقتصاد مقاومتی پایبند بودند و با خودکفایی در جنگ به پیروزی رسیدیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: آنچه در دفاع مقدس برجسته بوده و باید به آن پرداخته شود، روحیه دینی و توکل به خداوند بوده که لازم است تشریح شود.

برزگرابراهیمی از برگزاری 250 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در تمام شهرستان‌ها رژه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: 53 یادواره شهدا هم برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که باتوجه به همزمانی با ایام محرم فضای حسینی دارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، محفل انس با قرآن، برگزاری جشنواره‌های هنری، اهدای خون، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرهای استان و افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

برزگرابراهیمی تصریح کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس هم من انقلابی‌ام بوده که این شعار همان راهبردی است که مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند و امیدواریم در این ایام با تأسی به ائمه‌اطهار(ع) بتوانیم به نحو مطلوب هفته دفاع مقدس را برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار