رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین مطرح کرد
رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در حال حاضر یکی از معضلات جدی دستگاه‌های کاشف، موضوع فقدان انبار سازمان اموال تملیکی در استان است.
کد خبر: ۴۹۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ششمین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا با حضور اعضا این کمیته در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  قزوین صبح امروز تشکیل شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر یکی از معضلات جدی دستگاه‌های کاشف، موضوع فقدان انبار سازمان اموال تملیکی در استان است که متأسفانه سازمان‌های کشف‌کننده کالاهای قاچاق به لحاظ انباشت کالاهای کشف شده در دستگاه خود با مشکل مواجه شده‌اند.

سیامک بابائی‌فر افزود: این در حالی است که نگهداری کالای مکشوفه قاچاق مطابق قانون به عهده سازمان اموال تملیکی است و هرچه سریع‌تر این موضوع از سوی سازمان اموال تملیکی باید تعیین و تکلیف شود.

نماینده اداره‌کل استاندارد استان قزوین هم در این جلسه گزارشی را نسبت به کاهش جدی طلا، جواهر خارجی، قاچاق و همچنین طلاهای فاقد کدشناسه و رهگیری در سطح بازار ارائه کرد و گفت: این امر نتیجه استمرار و تشدید بازرسی و نظارت‌های مشترک  فی‌مابین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اداره‌کل استاندارد است.

در ادامه مقرر شد گزارش جامعی در این خصوص تهیه و به کارگروه اعلام تا به کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان استان ارائه شود.

گفتنی است در پایان این جلسه تمام اعضا کارگروه خواستار پیگیری جدی استقرار انبار از سوی سازمان اموال تملیکی در استان قزوین شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار