توسط اداره کتابخانه‌های عمومی
مراسم اختتامیه جشنواره رضوی به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در سالن مطالعه کتابخانه عمومی امام محمدباقر(ع) شهر آبیک برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مراسم اختتامیه جشنواره رضوی در سالن مطالعه کتابخانه عمومی امام محمدباقر(ع) شهر آبیک برگزار شد.

محمدحسین انصاری سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک در این مراسم گفت: حدود 180 نفر از خردسالان و بزرگسالان شهرستان آبیک در مسابقه رضوی شرکت کرده بودند.

وی افزود: در کشور و استان قزوین مراسم اختتامیه جشنواره رضوی برگزار شده که امروز هم در شهرستان آبیک برگزار شده است.

این مسؤول ادامه داد: در این مراسم از کتابخوانان برتر و پرنیا شریفی برنده نقاشی مسابقه رضوی استان قزوین تجلیل می‌شود.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک بیان کرد: با حضور کودکان و خردسالان نقاشی همگانی در مراسم اختتامیه جشنواره رضوی برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک در این مراسم گفت: کتاب ارزان‌ترین و بهترین وسیله برای رشد و تعالی و حرکت به سوی دانایی است.

حجت‌الاسلام محمدصاق جان‌محمدی افزود: در جامعه از امامان(ع) به گونه دیگری چهره‌سازی شده که نیاز است با مطالعه به حقیقت زندگی و شخصیت ائمه‌اطهار(ع) پی ببریم.

وی با بیان اینکه برخی چهره امام زمان(عج) را با آمدن شمشیر تفسیر کرده‌اند، ادامه داد: امام زمان(عج) مهربان‌ترین، زیباترین، خوش‌قلب‌ترین و بهترین انسان روی جامعه است.

این مسؤول با اشاره به زیبایی ظاهری، قلبی، معرفتی و عطوفتی حضرت مهدی(ع) ادامه داد: پس از ظهور امام زمان(عج) اگر کسی از ایشان اطاعت نکند امام با شمشیر به سراغش می‌رود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک اضافه کرد: در زمان ائمه‌اطهار(ع) به دلیل اینکه حکومت جهانی در دست آنان نبود در برابر ظالمان آن زمان کوتاه آمده و یا سکوت می‌کردند.

جان‌محمدی خاطرنشان کرد: با ظهور امام زمان(عج) تمام دنیا در اختیار ایشان قرار می‌گیرد و قدرت تام دارد و اگر کسی از این امام همام اطاعت نکند و نخواهد که حقیقت را درک کند و با خدا دشمنی کند امام با  وی به مبارزه برمی‌خیزد.

وی بیان کرد: امام رضا(ع) رئوف‌ترین امام در بین ائمه‌اطهار(ع) است و به تمام بندگان خدا نظر لطف دارد و به دلیل جایگاه ویژه در نزد خدای متعال، از درگاه الهی برای برآورده شدن حاجات انسان‌ها دعا می‌کنند.

این مسؤول افزود: امامان(ع) واسطه و شفیع انسان‌ها با خدای متعال هستند و از خدا برای انسان‌ها طلب خیر و حاجت روا شدن  می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار